Nitis: Åh fyy vilken jobbig information

Men som du säger är det ju iaf skönt att du mår bra nu!!! *bamse kram* Hoppas Jonte nu får slippa öroninflammationen, det gör ju så himlans ont

*En krya på sig kram till grabben*
Vore jätte trevligt med lunchdate på tisdag om du har tid då

Jag har inga föreläsningar på fm så har bara en tid att passa och den tiden är 13.15 då em-föreläsningen börjar. När vill du träffas? Kan ju vara skönt att träffas innan 12 så man slipper hamna i den värsta mat-kön iaf.
Jordnöten: Vore jätte trevligt om du med hade tid att komma förbi kåren på tisdag på lunchdate. Himla billig mat och mycket gott

Det går på tok för länge mellan träffarna här. Och att ni ens vill komma till högskolan och äta är ju alldeles perfekt för mig då det rätt tight med tid för att hinna på lunchträff i stan. Kåren har dessutom både godare och billigare mat så rekommenderar varmt att äta där!
Minja: Även jag säger som Nöten, tycker det är helt i sin ordning att "ta namn" från bekantskapskretsen. Speciellt de man träffar mindre ofta. Kusiner är väl lite dumt att ta samma som men beror ju på hur ofta man ses där med egentligen. Är det en kusin man träffar max en ggr/år så spelar det ju ingen roll. Själv har vi två namn som är på vår namlista på vårt nästa barn som finns i ko-gänget t.e.x. Varav det ena är i princip helt bestämt att vi kommer döpa vårt barn till om det blir det könet. Men allt kan ju ändras när man väl får se kotten

Men tycker det är synd att ko-gänget hade så himla bra namnsmak
Däremot vårt favvo pojknamn William är det totalt kört att ta eftersom enda kusinen fick det namnet och han bor ju bara 500m härifrån så det går tokbort! *Grämer mig fortfarande*. Och Wilhelm skulle vi med kunna tänka oss istället men det går ju också bort eftersom kallnamnet bara kan bli Wille och det kallas ju William för....*surar*. Allt blir sååå mycket bättre om det är en tösa i magen för då har vi iaf ett namn som vi gillar även om det ju finns i bekantskapskretsen....