Godmorgon tjejer!
Solis: Ska du å jag ta en lunch på tisdag?
Så kan väl du å jag Lovan, luncha på freddag??
Det verkar som att öroninflammationen inte gett m sig, igår var Jonte så ledsen..
Så när han åt välling testade jag att försiktigt trycka vid örat, varpå han släppte flaskan och stortjöt
..stackars liten!
Fick en ipren supp och lyckades somna efter mkt om & men, och idag kl14 ska vi till läkaren igen och kolla öronen.
Och vi som misstänkt tänderna, när det kanske hela tiden varit öronen som spökat?
Stackarn..borde ha testat trycka vid örat för flera dar sen
...
Annars så är det sådär..är lite små deppig faktiskt..egentligen utan större anledning.
Men jag var på rutin kontroll & gjorde hjärtUL imorse.
Jag har ju alltid fått höra att jag har ett litet läckage vid ena klaffen som är oförändrat sen operationen...
Men idag fick jag höra en ny version och tja, jag förderar den "gamla" versionen..
Tydligen så har jag ett litet läckage vid ena klaffen, men den andra klaffen är tydligen inte helt 100..
Den stänger inte som den ska, vilket orsakar att blodet rinner tillbaka ner i hö förmak
(? tror jag det var?) och det läckaget klassas som stort, och har gjort att högra sidan av hjärtat är större än ett normalt hjärtas högra sida...
Det här kom som en chock för mig och jag såg ju genast en operation framför mig, men det var tydligen inget som var aktuellt i nuläget enligt den här läkaren eftersom jag mår bra.
Och det har tydligen sett ut såhär i några år och inte förändrats.
Men av någon anledning har inte den här infon nått mig, har ju bara fått höra att
"det ser bra ut"...
Så det kändes himla olustigt med den här nya informationen 
Men jag mår ju bra, så det är ju onödigt att fundera allt för mkt på det här. Tur dom gör regelbundna kontroller....
Nej, dags att börja m lunchen....