Inlägg från: Tre solstrålars mamma |Visa alla inlägg
  • Tre solstrålars mamma

Kogänget surrar vidare 2

Lovan: Krya på grabben!!

Vilket väder vi haft tjejer. Hoppas denna värme och solsken ska hålla i sig En annan njuter av att kunna mysa på olika stränder vareviga dag!! Fast idag var vi dock inne å bara pysslade med allt möjligt/tog igen oss efter sena kvällar denna helg.

Angående matställe på 2-års kalaset så har jag inga förslag att komma med själv då vi så sällan är ute och äter. Har ju inte testat några ställen Men jag är öppen för alla förslag och följer snällt med vart ni nu än bestämmer

CoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tungan

PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep: Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet
  • Tre solstrålars mamma

Jag får då haka på Nitis förslag eftersom Mongoliska har jag ju testat en gång och det var ok. Men testar gärna någon ny restaurang

Förslag på restaurang på 2 års kalaset:

# Mongoliska
    : Lovan,
    # La Tapita : Nitis, Solen 

Nitis: Hade gärna hängt med men tyvärr är min jänta hopplös att ta med till IKEA eller liknande. Och eftersom maken flyger så är det jag som får passa jäntan.

• Tre solstrålars mamma

Minja: Tackar tackar säger jag å jäntans vägar Hade glömt bort det själv juh

Här är allt väl i det än så länge fina vädret. Sitter å surfar å jäntan sover å gubben bygger..*s*.

• Tre solstrålars mamma

Jc: OAW...G*R*A*T*T*I*S i massor!!!!   Undrar som Minja när du är beräknad? Har du lyckats hålla det hemligt länge eller blev du lite smittad av alla gravbaciller här inne?..*s*

Nitis: Jag får grattulera igen. Tycker det jätte mysigt för er skull att ni kunde hitta tillbaka Ta nu hand om varandra!

Nu har äntligen de 12 första dryga veckorna gått av graviditeten! Men har inte ens varit på inskrivning ännu. Tydligen fullbokat med tider. Var tvungen boka om tiden jag hade idag då inte lyckades få tag på barnvakt så fick inte tid förrän om tre hela veckor. Lång väntan känns det som...*s*. Men ändå går det så fort denna gången!! Så det blir ul rätt tätt inpå inskrivningen eftersom är så långt gången då Hoppas de har tider på ul bara
     ps. lycka är...har inte mått illa alls på hela dagen

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen
    # Tabazco: JC71, Äpplet,

Har inte koll på vad Atrium serverar för mat heller så skriver upp mig på den listan också Tabazco gillade jag faktiskt inte de två gånger varit där å tagit dagens. Tyckte inte de hade särskilt god mat då men kanske skillnad med a la carte?

• Tre solstrålars mamma

Har en allmän fråga till er alla kossor nu:

Är det någon som är sugen på att hänga med på bio å middag nästa vecka utan respektive och barn? Pratade me Nöten om det som också var sugen å tyckte vi kunde höra här om fler vill hänga med Så vad säger ni?
    Gör en lista utifrån när jag kan då till att börja med:

Tisdag: Solen,
    Onsdag: Solen,
    Torsdag: Solen,

ps. Jordnöten du kan väl ta bort den/de dagar du inte kan på om ngn ovan inte fungerar.

Minja: Fick du ändrad Bf-tid när du var på ul´et? Bara nyfiken!

• Tre solstrålars mamma

Minja: Okej. Vad spännande. Ja då får du la se till å knipa till 1 januari då ..*s*
    Jag vill med ha min kotte på rätt sida året men det ska nog inte vara något problem

Jordnöten: Hur gick Ul´et? Är sååå nyfiken!!!!

Nitis: Åh vad skoj du hakar på
    Angående filmval så var jag just inne på sf sida och kikade vilka urval de hade tis, ons och torsdag.
    Det är "bara" dessa som går då:

16 Blocks- action, drama (polisfilm)
    Beck- skrapt Läge- Thriller, deckare (gillar Beck filmerna)
    Da Vinci koden - Thriller (bra bok men tydligen dålig som film??)
    Fast and Furios - action (den första var ok iaf)
    Just My Luck - Romantik, komedi (Verkar ok handling då lite udda)
    Lucky Number Slevin- thriller, action (verkar dålig)
    Pirates of Caribbean - action, äventyr (Första rätt skoj faktiskt så svårt säga)
    Take The Lead- Verklighetsbaserad, drama (dans är häftigt )
    The Omen - Skräck (inte min grej egentligen då för skraj men om ni vill )

Har inte hunnit kika vad som går på sandrews eller vad det nu heter men vi kan väl börja kika om någon av dessa filmer verkar vara till belåtenhet. Jag är väl med på de flesta om det blir majoritet på någon specifik. Men ni ser ju lite iaf vad jag tror om respektive

• Tre solstrålars mamma

Ojdå Nöten. Precis som du misstänkte Häftig julklapp!!!

Nu har jag spanat in trailers å måste ju säga att jag hellst av allt vill se Beck och Pirates 
    Men jag är inte den som surar om ni vill se någon annan. De andra verkade hyffsat lika.
    Åh förresten så verkar Lucky Number Slevin faktiskt rätt kul. Men själva recensionen var ju urusel men trailern var bra!!
    Men The Omen verkade ha rätt väldigt overkliga scener....typ att man ser det dockor.... men men. Jag ser om ni vill!

• Tre solstrålars mamma

Åh vad skoj att vi blir några  Som det ser ut än så länge så är ju majoritet på Beck då. Eller tre som kan täcka sig Beck
    Vad säger du Jordnöten, kan du tänka dig se Beck?

• Tre solstrålars mamma

Nämen vad mkt som skrivits här plötsligt

Ser att det är tisdagen som gäller så tar bort de andra två dagarna så vi har något att hålla fast på!

Biolista:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71 , Darling (?)

Jag tycker vi satsar på tidigar bion som startar 19.00. Och så kan vi väl träffas innan (för de som vill) och käka lite middag. Kan väl träffas till 17.30 så man hinner få i sig ngn mat isf?!
    Den andra visningen är inte förrän 21.30 så då är man (jag) inte hemma förrän till ca24 å det är liiiite väl sent känner jag. Finns risk för att jag då somnar på bion...*s*. Skillnad om vi är ute å snackar som på ko-kvällen vi ska ha i september...men sen bio klarar nog inte jag  

Jag bokar 5 biljetter till Beck så fort jag fått svar från er alla om Tisdag, 19.00 och Beck låter bra!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2