• JC71

Kogänget surrar vidare 2

Tack för i går flickor, det var verkligen såå kul att träffa er!!! Skönt att få prata av sig lite med det egna könet, haha, blir ju inte så mycket av det nu för tiden.

Ha det så skoj på träffen i morrn! Tror jag är ledig nåon dag nästa vecka, så då kanske det kan bli någon dejt!?

Nitis: Tack för tipset på frisören, jag ska faktiskt testa henne, och blir det inte bra, ja då jäklar dig! *ler*

Darling: Ha det nu bra i Peking!!!

• JC71

Hej flickor!

Har inte ork att läsa alla sidor som ni lyckats knopa ihop, men hopas att det är bra med er allesammans!!!

I dag har jag äntligen en ledig dag, ska ner på stan å kolla lite kläder. Tänkte väl käka något, så om någon har tid å lust med lite käk...slå en pling!

Jobbar helgen men är ledig månd-tisd om någon vill göra något!? Måndag har jag bara BM inbokat på förmiddan.

Krasmisar!

• JC71

Hej flickor!

Har inte ork att läsa alla sidor som ni lyckats knopa ihop, men hopas att det är bra med er allesammans!!!

I dag har jag äntligen en ledig dag, ska ner på stan å kolla lite kläder. Tänkte väl käka något, så om någon har tid å lust med lite käk...slå en pling!

Jobbar helgen men är ledig månd-tisd om någon vill göra något!? Måndag har jag bara BM inbokat på förmiddan.

Krasmisar!

• JC71

Oj så det blev!! Å vad stavfel, sorry...

• JC71

Hallå!
    Här inne var det lugna gatan...

Darling: Hur åker man för att komma till den där Mungasjön??

I dag ska jag till Bm och kolla läget, och där efter ner på stan å kolla resa.
    Men i morrn är inget inbokat, kanske någon som vill hitta på något??

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen,Minja
    # Tabazco:Äpplet, Minja

• JC71

Darling: Det passar mig!!! Å tack för vägbeskrivningen till badet!

• JC71

Tjohoo!!!
    Nu har vi bokat resa till Kreta i 2 veckor, ska bli såå himla skönt...hoppas bara att mitt illamående gått över annars så blir det nog inte så kul, tål ju knappt värmen här hemma men man får väl bo i vattnet. Men jag ser det som sista chansen till avkoppling nu innan den lille kommer, för sedan lär det nog dröja iaf för oss, haha.

Hoppas att ni hade det skoj på Myrstacken i dag ni som var där!

Solis: Hoppas att det gick bra på inskrivningen i dag! Vi var ju i går och herregud vilken tid det tog för henne å fylla i alla papper m.m (1t 45min) *suckar*

• JC71

Hej på er!

Har en liten fråga: Skulle ni göra fostervattensprov om ni blev erbjudna? Vid 35 så blir man ju erbjuden det, men jag är så kluven och jag måste bestämma mig tills på tisdag. Risken för missfall finns ju och det är 1 på 100, och att få ett skadat barn vid 35 är 1 på 350. Det lutar åt att jag inte gör det men vill gärna höra era tankar och åsikter!

Kramisar!

• JC71

Hej tjejer!

Tack för alla era svar ang testerna!!!

Har haft besök från Norrköping i helgen, så nu blir det fullt ös med att köpa grejer, hämta pass och packa väskor m.m

Någon av er som varit i väg utomlands som har något bra tips på vad som är bra att ta med till skruttan m.m Man glömmer ju alltid något....

Kramisar!!

• JC71

Darling: Tack för tråden,tips kan man ju inte få för mycket av!!!

Solis: Tackar dig me för bra tips.

Choko: Vad skojsigt att du har tittat in! Tråkigt med din katt, hoppas att det kommer att gå bra. *kramar om*

Lycka till alla ni som ska skola in på dagis!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2