• Minja

Kogänget surrar vidare 2

Jc läste jag rätt ELLER!!! ska du ochså har en lite knodd???

• Minja

Grattis Jc när bräknad lill'n komma?
    Och ja ett stort gäng 4 st relativt tätt verkar det som..

• Minja

Nitis:
    Vad säger man...... vad tråkigt att ni skall behöva hamna i en kris där ni var beredda att flytta isär för att inse hur mycket man älskar varandra...
    MEN grattis till att ni tycker att erat förhållande är värt att kämpa för..
    Håller tummarna för att ni fixar detta ochså, kanske haka på våran gravid tråd??? hehehe skämt å sido, ägna er åt varandra nu, gossen finns där ändå, NI är viktigast(erat förhållande alltså)
    Låter underbart tycker jag och hoppas att du förstod vad jag menade tidigare....(uppe i detta mail)
    Kraaaaaamm

• Minja

Ang vad det gäller resturang så avstår jag från att skriva upp mig efter som det inte spelar någon roll....
    alt så är jag med på alla

• Minja

Underbart, idag var jag (oroliga jag) och lýssnade på hjärtljuden på min lill*
    Allt var som det skulle och nu längtar jag till första sparken och Ul så man får se den lill* igen.......

• Minja

Nitis. du hamnar du ochså i gravid träsket, ingen fara, du är ju rena ungdomen du du har ju minst 15 år till innan det blir dax att stänga till för gott men 15 år mellan syskonen kanske är liiite väl
    Ta dig tid och njut av gossen ett tag till och av SAMBON inte att förglömma

• Minja

Solen: När jag var på Ul i v 11 så sade hon bara att det var ungefär som beräknat.....
    jag räknar med att jag får 3 januari som BF
    Allt efter 31 Dec är bra om nu bara bebisen tänker stanna där inne tills dess
    Efter kl 00.00 31 dec/1 jan skall vi ha allmän stutsmatta på minmage för då får den komma när den vill

Jc:
    Du kanske inte kan bli sjukskriven men väl få lite medicin som lugnar illamåendet, här har du en som gått på medicin fram till förra torsdagen sedan var det poff borta..*peppar,peppar så kommer det inte tillbaka.

Ang Bio: tyvärr, skall gotta mig hela veckan på gotland och njuta av allt solsken det skall bli, ligga på stranden och jäsa och dricka lemonad...
    Höra måsarna skrik och ungarnas vrål och bara njuta!!

• Minja

hej hopp alla kossor, hemma igen med magen och kalvar i bra form

Ledig sista 2 dagarna innan slit och släp börjar igen *suck har ingen lust*
    Vet inte om jag skall bry mig om rabatterna som behöver ansas eller om jag skall plocka av hallonen har inte lust till något idag, vill helst glassa på stranden men är dess värre inge bad väder tycker jag ?

så vad gör ni andra denna tråkiga måndag??

• Minja

Darling: så du var ute och åke i regnvädret?
    Här låg jag på soffan och halv slumrade , när jag hörde att dt började mullra, hatar åska så det var bara upp ut och hämta in tvätten sedan öste det ner, var ute och kollade när det haglade och de var stora som sten kulor som föll ner.

Sedan hade vi ström avbrott i säkert över 2 timmar och vad gör man när man har strömavbrott???
    ja har vek jag tvätt och försökte komma på mat som man inte behöver använda ström till men ändå riktig mat....
    Grillat med kall sallad blev det

I morgon är det dax för UL och börjar känna mig nervös inför det, tänk om allt inte är OK!!! *hyns, hyns hyns*

• Minja

Solen: jag har varit på 1 Ul för att checka att det inte var 2 och vad hon (läkaren) kunde se då var det bara en.
    Men i morgon är det det vanliga Ul och då skall Sambon med och kika och det skall bli så kul... men nervöst..

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2