Kogänget surrar vidare 2
oki nöten....
då bakar jag och du fixar dricka!!! blir bra det....
oki nöten....
då bakar jag och du fixar dricka!!! blir bra det....
GGHHAAAAA!!!! det är hål i poolen.....
men vi ska fixa en lite provosorisk sak så att allt vatten inte rinner ut på en gång...det är i skarven under rutchkanan...typiskt!! men men, det ska fixas så att kidsen kan bada i morgon om de vill.....
Tackar för mycket trevligt sällskap i form av Nöten o Nitis med grabbar!!!!!! D var så trött efter ni åkt...vart som en annan unge...men han fick en "kall" dusch och sen middag...då blev allt bra igen!!
solen: vi har inte klor i vattnet och det byts väl när vi tömmer den från en badperiod tills vi fyller den till nästa...den kan alltså står med "samma" vatten ett par dagar...fylls dock på med nytt vatten med jämna mellanrum eftersom så mycket åker ut med hinkar och så....
hoppas skruttan blir bra igen och att det "bara" är något hon ätit...."betat vinbär"...du är rolig du!!!!! alltså, det lät roligt skulle jag skriva...
ska nu lägga in korten från idag o se om de vart nå bra....men inga kan man lägga ut här i och med att det var 3 nakenfisar som röjde på gräsmattan....
mailar över till er om det vart nå bra!!!!
![]()
JC: ussa vad snuskigt!!!!
lovan: hade gärna kommit, men vi åker ju upp till dalarna i morgon!!!
ha en skön vecka nu alla kossor med kalvar!!! åker ju som sagt i morgon fm och blir borta till iaf fredag nästa vecka!!! hoppas på lagom värme, sol och mycket bada och båt!!!!
Kram kram
![]()
JennyL25: vi är ett gäng som hållit ihop i snart 2 år....och vi har sagt "nej" till andra här enbart för att vi vill ha vårt gäng intakt......
detta för att inte vi ska spridas för vinden, vilket är ganska lätt hänt om man blir för många.....så du får nog nöja dig med att träffa oss kossor när det är träffar via andra tråden....
vet inte om de andra i denna tråd håller med mig, men det märker du nog snart.... ![]()
# Mongoliska : Lovan, Darling
# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling
# Atrium: Darling
slänger in ett förslag jag med....sen får vi väl ta det ställe då som flöest vill på...elelr ???
gott komemr det att bli hur som helst tror jag!!
vart är solen då????? alltså, den stora runda gula på himmlen!!!!
har knappt sett den sen vi kom upp i lördags...lite trist...och D har blivit superlös i magen igen...blöjorna går åt som 17 och vi kör med "diet" igen...stackarn!!! men men..vi hoppas det går över snart så att bvi slipper det i norrköping sen iaf...
må gott vänner!!!
![]()
TJOOO!!!! då är vi hemma då igen....skönt faktiskt, även om denna om jag denna gång kände mig mer hemma än någonsin hos svärmor
JC: grattis!!!!!!!!!!!! åh så roligt!!!! vet du, jag blev sjukskriven 2 veckor när jag var i början av min graviditet...kunde inte äta. mådde piss, var helt slut....ringde min BM då som sa "så är det ju inte meningen att det ska vara"...så hon bad den kvinnoläkaren som fanns på plats att sjukskriva mig med start på endaste gången!!! JÄTTESKÖNT!!!!!!!
Vill gäna med på biokväll...men filmerna lockade mig inte
ska se Piraterna med mannen sen...skulle vara Beck då..men jag är ju så nervös och lättskrämd när det kommer till thrillers och så....får man hålla handen???
Biolista:
Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71 , Darling (?)
Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71
Torsdag: Solen, Nitis , jordnöten
ses!!!!!!!
vilken tid är det tänkt att biobesöket ska ske på?? kom på så här i efterhand att vi åker ju till norrköping på onsdag fm...så jag skulle vilja veta om ni tänkte gå på sena eller tidiga bion....
16blocks verkade oxå bra tyckte jag!! ![]()
nitis: tycker chokladfondue verkar en bra grej att få!!!!! JAG skulle bli överlycklig då jag ÄLSKAR choklad....
vet att du inte vill köpa prydnadssak...men ger ett tips iaf..inne på UDDA DESIGN, mitt emot Bill & BOb så har de jättefina trästatyer som är kärlekspar...där finns för alla tillfällen...men just paren är jättefina!!! kostar 299 kr tror jag...kolla in och kika iaf!!!! vi ska köpa ett sånt till dem som gifter sig i augusti...har gett bort det tidigare, och det uppskattas!!!
nöten: jahaja...självastr julafton!!!! spännande!!!! sätter en tia på att du krystar till Kalle Ankas julafton
skämt å sido....satsa på första västmanlänningen -07 du!!!!
men mat kanske jag ska med på....hmm......
funderar på saken skarpt....är det bestämt vart eller tar vi det när vi ses på tisdag...??..kl 17 passar hur som helst mig bra...JAG SKA MED!!! nu har jag bestämt mig.....*veliga jag*
solen: visst fick du mitt sms??? har varit ute o skrapat färg på baksidan och mobilen låg inne...det var därför mitt svar dröjde så....