Kogänget surrar vidare 2
Choko: Sänder massor av kramisar till dig!!!
Skulle bara titta in en sista gång och säga HEJ DÅ!!!
Ha det nu så bra allihopa så syns vi 2 september!
Kramisar.
Choko: Sänder massor av kramisar till dig!!!
Skulle bara titta in en sista gång och säga HEJ DÅ!!!
Ha det nu så bra allihopa så syns vi 2 september!
Kramisar.
Hej flickor!
Ja då var vi hemma igen efter 2 helt underbara veckor på kreta. Allt har gått superbra både med skruttan och mig. *ler*
Ser att det skrivits en hel del, orkar inte gå igenom allt. Men jag har fått lite koll på vad som hänt.
Darling: SUPERGRATTIS!!!!!
Choko:Kramis till dig...bara att ta nya tag!
Nitis: Säger grattis igen till allt skoj som hänt!
Solis/Lovan: Vad skoj att ni trivs i skolbänken!
Kanske har jag glömt någon som blir ledsen *ler* Hoppas inte!!
Själv så har jag en ganska lugn vecka framför mig, men måndag den 4 sep så blir det skolbänken för mig oxå, men i Sala. Ska gå en utbildning inom kriminalvården.
Nu ska jag trycka i mig yttligare ett par kokostoppar som jag inhandlade på marknaden, hoppade dock bara ur bilen för att springa å handla dessa. *MUMS*
Kramisar till er alla!!
Solis: Supergrattis till dagisplatsen!!!
Såg att du varit på UL, kändes det som förra gången eller var det en annan känsla? Jag ska på UL den 12/9 tror jag....spännande.
Shit...det ringde nyss på dörren, precis som om det brann el dyl. utanför står en svettig gammal gubbe i joggingkläder å flåsa. Han sa att han var från tvlicens i Kiruna, skitlurigt...kan dom se ut så? Han stack visserligen fram ett leg men han var så snabb att jag inte såg vad det stod. Haha han hade till och med en handduk runt halsen, jaja.
Nej nu ska jag bada skruttan...kram!
Darling: Stackare, hoppas att du kurrerar dig snabbt! Jag har känt precis som du hela sommaren när jag jobbat, mått pyton hela dagarna på jobbet för att sedan komma hem å knappt orka hälsa på sina kära, helt däckad. Det är nog vanligt...ha inte dåligt samvete för det utan gör det som kroppen vill det är bara vi som ska krångla till allt i våra kvinnohjärnor. Inga dåliga mammor här inte!!!!
Godmorgon brudar!
Tror ni inte att jag oxå åkt på något skit, har världens huvudvärk och mår helt piss. Ska försöka kurrera mig, men tyvärr så är gubben i väg å hjälper till med en flytt hela dan i dag så det går ju inte vila så mycket med en grinig jänta som det spritter i benen på. Vill ju så gärna träffa er!!!
Försöker väl iaf bita i hop å komma på middagen men hoppar kanske bowlingen.
Kramisar.
Hej!
Vaknade för ett tag sedan efter lite vila, men jag mår verkligen inte bra så tyvärr så hänger jag inte med. Typiskt jag som nästan aldrig är dålig... men vi kan väl gå ut och äta snart igen?! *Hoppas*
Ha nu en supertrevlig kväll!!!
Hej tjejor!
Härligt att ni hade det trevligt i går, jag tänkte på er hela tiden!
Här mås det lika dant som i går om inte ännu värre. Typiskt när min utbildning börjar i morgon.
Lovan: Gud vad skojsigt!!! GRATTIS!!!
Härligt att ni diskuterade fler träffar/middagar, tyckte det var så trist att missa daten i går. Kom allesammans som skulle komma i går, ja förutom ja då?
Go kväll!
Nitis: Jag vill oxå med på klädparty!
Minne: Grattis till kissevinsterna!
Solis: Härligt att det var bra på dagis och hoppas att det håller i sig!
Var min första dag på utbildningen i dag och det verkar bli hela dagar 8-17 i Sala ända fram till 22 dec. *suckar* Kursen börjar med praktik och jag hamnade på Hällbyanstalten, börjar i morgon...ska bli riktigt skoj. Haha fick pröva ut självskydds kläder i dag (m min stora mage), dom tyckte att jag skulle försöka vara med å träna så länge jag känner att jag kan, ja vi får väl se hur det går med det. Vid häftiga rörelser så känns det ju som att få en kniv i magen, någon mer som känner av det??
Hoppas att ja hinner dejta er någon dag framöver, det kommer väl förhoppningsvis bli lite självstudier så man kan smita i väg.
Kram på er!
Hej svejs!
Krya på er alla som är sjuka!!!
Nitis: Jag kommer på partyt!
Tänkte höra om det är någon som eventuellt har lust att kanske träffas på Myrstacken i morgon? Känner att jag behöver träffa lite normala männinskor efter denna vecka. *ler*
Hallå!
Nitis: Men jösses vilken feber, stackare! Ge honom massor av krya på sig pussar från oss!
Jag tog en sväng till Myrstacken på eftermiddan, skruttan tycker ju att det är skoj att busa runt där men just i dag var det kalas och fullt av större barn och dom tar ju ingen hänsyn till ett mindre barn så det blev ganska mycket passande. Hon skulle vara just där dom va HELA tiden, ingen lugn fika och lässtund för mig inte.
Sedan fick vi åka till akuten eftersom L stoppade upp en sten i näsan. Själv tyckte hon att det var jätte skoj, hon pekade på näsan och skrattade å sa sten sten. Men det blev inte så muntra miner när dom skulle ta bort den, gud vad hon skrek. Den hade ju åkt upp så långt att man till slut inte såg den. Dom är duktiga dom små liven.
Nej nu ska jag försöka plugga lite...
Kram!
Hallå!
Solen: Oj oj, hoppas att man slipper det där, det låter inget skojsigt. Lycka till nu och hoppas att det år över snabbt!!
Choko; Lycka till!
Tjoho, dag har vi varit på UL och vi åke fram och inte tillbaka som vi trodde. BF 12 februari. (18 feb från början) Men eftersom det är planerat snitt så sa hon att det kommer förmodligen bli ca 1 februari. Men jag berättade att nr 1 är född då, jamen då kan ni ju ta 2 feb sa sa hon. Skoj skoj. Kanske kan man göra ett januaribarn av det, haha.
Lovan: Varför byta dagis???
Minja: Nej det var inga problem, men det är för att mitt diskbråck inte ska spöka ur helt. Har börjat få ont i det redan, så jag är lite skraj att jag inte ska fixa hela graviditeten. Ska du be om att få snittas? Ja det vore ju kanske bra att få olika månader på dom, haha.
Ha det!
Hej svejs! Åhh så sköönt jag fick vara hemma från skolan i dag. (eget arbete) tror iof inte att det kommer bli så mycket gjort, haha.
Lovan: Härligt att det var ok!
Minja: Stackare...men vad ska du göra för att få det där bättre???
Me & i Party kl 15 sönd 8/10:
*Lovan
*Solen
*JC
Hallå brudar! Är hemma och Vabbar i dag, L har feber& allmänt vissen. Så trist att jag inte hinner träffa er och knappt vara här inne å skriva. Skulle ju vilja ha en sån där underbar fikahöst/vinter som vi hade sist. *ler*
Har inte hunnit gått igenom allt ni skrivit men lite iaf.
Nitis: Det där beskedet lät ju inget roligt, sänder dig massor av kramar!!!
Minja: Men jösses är du så dålig...har du känt av detta under dina andra grav? *Kramar om*
Solen:GRATTIS till FLICKAN!!!! Så roligt/spännande det måste ha varit att få reda på det. Vad kostar det att göra det?
Choko: Du får flytta tillbaka. *ler* Tänker på dig!!!
Opps...måste gå!! Försöker titta in igen...
En liten fråga tjejer: Kan halsbränna kännas som halsont? Har haft ont i sluten av gommen/början av halsen och det gör ont/svider när jag sväljer. Känns som jag skulle få halsfluss el dyl.
Det lustiga är ju att om man får halsont så brukar ju inte det hålla i sig hela tiden, då brukar jag bara ha ont på morgonen & kvällen typ.
För jag mår ju bra för övrigt... Gravidsymtom eller? Hade det iof inte förra gången.
Lovan: Krya på dig!!
Kram kram.