Kogänget surrar vidare 2
Nitis: Åh, glömde att ni fått hämta kissemjauen! Annars hade jag ju frågat ut er totalt på marknaden, men jag var väl för mycket inne i shoppandet för att kunna tänka på någonting annat. ![]()
Nitis: Åh, glömde att ni fått hämta kissemjauen! Annars hade jag ju frågat ut er totalt på marknaden, men jag var väl för mycket inne i shoppandet för att kunna tänka på någonting annat. ![]()
Men Minja - jag hade ju löst det där bekymret med rosa kläder! Det GÅR att ha rosa kläder till en kille - allt beror på kulören på det rosa, och vad man har för mer kläder. Så det så.
Hej vänner.
Förkylningar ja - ursch, har varit förkyld nu i 2 veckor. OCH DET GER SIG ALDRIG!!!
Idag var jag så trött och däven att jag var tvungen att stanna hemma från skolan, men ändå skicka iväg en snorig Tias till dagis. Han har också varit förkyld (en vecka typ), men börjar bli bättre och bättre.
Vi skulle ta 18-månaders sprutan igår, men dels så ville de inte göra det pga snoret i näsan och dels så hade de inte fått journalen än ifrån Sura!!! Och det ringde jag för bövulen om förra veckan och bad dem skicka till nya vc. *sur* De på nya vc var oxå rätt förbannade över att Sura tagit så lång tid på sig, så det var bara att glatt inse fakta och vänta vidare på att han ska få ta sin spruta.
Ang i morgon:
När vi käkat färdigt funderade jag på om några vill hänga med o bowla? Är så himla dålig på att bowla, men det är roooooligt!
Vi får prata mer om saken i morgon.
Darling: Jag vet - är känd för det där. ![]()
Har ni ingenting för er o är nere på stan i morgon fram till klockan 14.30 så kom förbi jobbet o hälsa. Ska jobba fram till 15, så det kommer bli snabb-race att fixa till sig. Så ni får inte bli chockade om jag ser ut som ett lik. ![]()
Hej tjejer, och TACK för igår ni som var med då. Ni som inte var det - vi tänkte på er hela tiden!!!
Tack så mycket för alla gratulationer! För er som inte förstår vad de gratulerar till så kan jag berätta att jag snart är i vecka 8.
Har haft såna problem att inte säga någonting, men väntade på rätt tillfälle! Det tog sig på första försöket (det var egentligen inte nåt ordentligt "försök", utan mer som 'nu slänger vi skydd för nu orkar jag inte hålla på med det mer, så får vi se vad som händer!'), något som känns alldeles fantastiskt eftersom Tias ju tog 2 år och Pergotime (hormontabletter) för att bli till.
Har nog knappt fattat det själv än - Tias ska bli storebror!
av lycka!!!
Choko: Börjar det bli dags för BIM eller? Eftersom vi skulle hålla tummarna för dig? Jag testade positivt samma dag som du gjorde det förra gången, och hittills har jag BF 21a april. Skönt att det inte blir ett aprilskämt i alla fall!
Nej, dags att rensa lite kantareller som vi hittade i skogen idag. MUMS!
Nitis: Jag är i skolan tisdags, onsdag och torsdag (ev fredag för grupparbete), och jag kör GÄRNA lunch på Kåren!
O skriv upp mig för ett party - vore jätteskoj!!!