Jc : japp hals bränna han kännas som lite halsont ibalnd så det är säkert det du har
Miss i nassen och här är jag, börjar bli trångt i magen tror jag för jag undrar om den lill* hade tänkt och komma ut alt ställa sig på huvudet mot ryggraden och sprattla med benen i luften eller någe likande.
Sprattlar gör den i varje fall, ingen ide att ligga i sängen och reta sig på det
Fler än jag som tycker det är obehagligt när den snurrar runt som en proppeller i magen?
Solen läste att din lilla tydligen låg med stjärten nedåt... och att det var ovanligt, min snurrar dfortfarande som en proppeler och jag har bekanta (flera) där barnen snurrat fram till slutet av grav, du ska se att den lilla lägger sig med huvudet nedåt senare.
Har börjar tvätta upp alla barnkläder, vagns tyg m.m, börjat fundera på vad den lill* nu igen behöver, att man skall glömma så himla fort
Städnojja har jag som vanligt, problemet är att jag inte kan utföra dem själva p.g.a foglossningen, kan knappt dammsuga, så sopborsten är just nu min bästa vän här hemma...
Villl ju hinna ha det klart( vad det nu är som måste vara klart) till bebben kommer så jag funderade allvarligt idag på att ringa en städfirma
tills jag insåg att de städar på ytan inte i garderober och möblerar om... nej jag får snällt vänta till sambon skall hjälpa mig vilket han lovat men det är ju inte nu utan närmare jul.... då han antagligen anser att det börjar bli tajm (det värsta är väl att han har rätt)
Tror att bebben lugnat ner sig lite så jag skall försöka smyga in och sova igen..
kram till er alla..
Och Nitis, kan tyvärr inte komma på Me&I partyt