Kogänget surrar vidare 2
Hur blir det med träff nästa vecka? Lägger in listan igen
Ko/kalv träff ute i det gröna:
Tisd: Nitis (hela dan), solen,
Onsd: Nitis (hela dan), Solen,
Torsd:Nitis (hela dan), Solen,
Hur blir det med träff nästa vecka? Lägger in listan igen
Ko/kalv träff ute i det gröna:
Tisd: Nitis (hela dan), solen,
Onsd: Nitis (hela dan), Solen,
Torsd:Nitis (hela dan), Solen,
Grattulerar Lovan!!!
Undrar samma som tjejerna ovan
Lovan: Vad skoj att du ska börja plugga!! Blir det förskolelärarutbildningen du ska hoppa på då eller ska du denna termin bara gå en kurs i pedagogik? Visst är det roligt när de små börjar sjunga å prata mer
Man blir så facinerad av vad de kan....plötsligt så kommer det bara något och det låter ju så klockrent så man undrar hur länge de kunna säga/sjunga sådär. Elli har sjungt lite på Imsevimse spindel och på lilla snigel akta dig. Men sedan har det varit tyst på sångfronten. Men däremot kommer det nya meningar varje vecka vilket är jätte roligt
Darling: Roligt att det går framåt med huset! Här tycker jag det mest står still hela tiden men hoppas på att vi åtminstonne blir klara till vintern. Finns alltid så mkt annat å göra här på tomten som att klippa häckar och äppelträd och gräsmattor och laga tak lite här å var och och och...... Så får nog räkna med att entrén dröjer ett halvår till
Nitis: Ja det var ju typiskt otur. Krya på grabben!!
Choko: GRATTIS
Wohoo vilken babyboom vi har här i ko-gänget
*kramen* Lovan: Åh vad avis jag är på att du ska plugga
Blev så avis så var uppe på siten där de annonserar ut lediga platser på olika program osv. Såg att de har lediga platser kvar på den utbildningen jag vill gå och tänkt gå efter nästa mammaledighet. Men nu är jag super sugen på att börja redan nu till hösten. Maken puchar på mig så får se hur det blir här. Kanske träffar på varandra på mdh i korridorerna iaf
Vet du förresten om man får stämpla så där kort tid som det blir för mig isf? Blir ju bara 20 dagar som är arbetssökande om nu hoppar på studier här till hösten...