Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Kogänget surrar vidare 2

härligt solen!!!!!! vad skönt att hon fått plats...och med så kort varsel!!!! kommer inte ihåg vad 17 stället hette som vi köpte ifrån...men i de flesta kläder numera så finns det ju färdiga små lappar att skriva på...behövs bara en permanent penna till det....och lappar där man kan fyla i för att beställa finns oftast på förskolan.....LYCKA TILL!!!!

JC: låter onekligen bra skumt....de brukar väl endå vara kostymklädda va?????

har varit hemma från jobbet idag.....efter inskrivningen i morse, som gick bra (jättetrevlig BM) så kände jag bara NÄÄÄÄ orkar/vill/kan/ inte jobba idag...helt slut i kroppen och huvudet!!!! så jag har varit hemma...sov 2 timmar mitt på dagen, men lika trött för det....blir en sån dålig mamma känner jag samvetet spökar...men vad ska man göra??? biter ihop o kör på..men känner att jobbet tar ALL den energi jag har, sen hemma orkar jag knappt lyfta ett finger...stackars D!!!!! Gråter

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Darling73

hmm...var kanske inte så himla konstigt att jag kände mig som jag gjorde igår...feber nu och helt slut!!!!! D är på dagis, ringde o hörde att et var OK att han var där till 14...inga problem sa de, skönt att vila upp sig lite...får se hur det blir i morgon då, blir nog hemma då med så att jag blir frisk nån gång....om inte annat så måste jag ju tillfriskna innan lördag!!!!

nu ska jag gå o lägga mig under täcket...fryser!!!!!!

• Darling73

äpplet: ja du, tänk att man kan forska i allt!!!!!! vore väl bättre om de la den energin på något VIKTIGT istället kan man tycka...ja, jag tycker det iaf...

solen: hoppas SÅÅÅÅ att du hinner bli så frisk att du kan följa med i morgon!!!!!! *krya på dig massa*

för mig verkar det ha vänt nu...*peppar peppar*....fick sova till kvart i sju i morse...skööönt!!! lämnat D på dagis nu vid 9 och hämtar honom vid 14...gott om tid att vila o sova.....

i morgon...ska vi ses utanför LaTapita strax innan 17???? just jka, ska kolla upp vad de har för gott att äta.....*hungrig*

• Darling73

lovan: du läste mina tankar!!!!!!!!!! hänger gärna på o bowlar...iaf om vi blir ett par stycken, så det inte blir så himla dyrt....bowla!!!! tjohoo!!!

• Darling73

då gäller det att passa sig då....

• Darling73

Är så glad för D´s skull som nu haft 2 jättebra dagar på dagis i rad!!!!! lämningarna har gått bra, han är glad, inga tårar alls utan bara leker och är som han brukar!!!! så roligt att höra....så klart!!

jag får nog sätta ett ? efter mig när det gäller middagen i morgon...vill avvakta o se hur jag mår då...kände mig mycket piggare idag på fm..men i em....hua va matt i pälsen jag har varit!!   men jag vill jag vill jag vill!!!!!! så jag ska kurera mig enda tills kl 5 i morgon så får vi se

så jag gör som solen, kollar in och medelar hur läget är.....

• Darling73

TACK tjejer för en härlig kväll med mycket prat o skratt!!!! blir så glad av er....och TREVLIG överraskning Lovan!!!!!!! Skrattande *GRATTIS TILL DIG*

Himla synd att du inte kunde komma JC, Ledsenmen är man dålig så är man...och självklart kommer vi äta flera middagar ihop!!!!!

en trött kossa här som nu ska hoppa i säng och sova!!!!

god natt alla!!!

• Darling73

Nitis: håller med minja jag...men jag kan förstå hur du känner!!!!! men tänk på att du sen kommer ha 6 stycken bebisar att snosa på!!!!! och sen lämna tillbaka när de kräks

vi har köpt en växasäng idag till D...kanonfräsh, med madrass och kudde + täcke...850 kr....den gillade han skarpt!! ville sova i den och det fick han väl...men nu efter han fått ny blöja så ville han ner i spjälisen... men sängen står i hans rum så får han vänja sig emd den i sin egen takt.....spälsängen kommer vi ju inte att behöva förrän i juni nästa sommar kanske

mår fortfarande inte bra från förkylningen...är så matt i kroppen...var ner på stan en snabbis...höll på svimma av utmattning..hade då gått ca 45 minuter!!! visst är det väl så att man är mer känslig nu när man mår illa av grav och knappt kan äta mellan varven...men detta börjar ju bli löjligt....blir i vilket fall som helst hemma i morgon oxå...

solen: gillar ditt förslag om middag även i oktober...är på!!!! kan väl kolla upp datum sen så får vi vilka som kan när och så.....

• Darling73

minne: härligt att det gick så bra med kissen!!!!

jaha....tänkte att jag skulle återgå till jobbet i morgon jag...men kom till dagis vid 14 bara för att få hem en febrig kille....38.8 är väl inte det högsta, o han är hur pigg som helst...men vi blir hemma i morgon då...första gången jag "VABBAR" i mitt liv!!! inte mycket att skryta med men....Räcka ut tungan

nitis: är oxå intresserad av partyt...beror dock lite på vilken helg det blir.....har ju en grabb som fyller 2 (!!!!) år i oktober....JÖSSES!! vart tog det sista året vägen? Oskyldig

solen: vad skönt att dag 1 gick så bra.....

• Darling73

jc: oj, vilka långa dagar det blir då....+ resevägen då....men om det är roligt o intressant så brukar ju tiden gå rätt fort så... skulle vilja se dig i dina kläder med mage o allt...

D sov i sin växasäng inatt....uj vad liten han såg ut när han hamnade i den... så trots hög feber o så igår så ville han sova där...och han sov där hela natten, men var upp 2 ggr till honom under natten...och i morse hörde jag små knarr i golvet...så stod han utanför sovrumsdörren med napp o trasa Kyss så söt så.....kröp ner hos mig och sov till ca 7.15.....
    så nu har vi börjat stänga grinden uppe de nätter och vilor på dagen då han sover i den sängen...vill ju inte att han trillar ner i sömnen eller så...

nitis: är som sagt intresserad av att komma....så boka en helg så får vi se om jag kan...

nöten: jag lysnade lite på dig ang TRADERA och alla kläder du pratade om i lördags...var ut i går och HERRE JÖSSES vad grejer det fanns!!!! finns en viss risk att jag kommer spendera en hel del tid där nu.... så mycket fint till sån billig peng!!!!! WAOW!!

ska dit nu o kika.....hittade byxor o t-shirts igår som jag vill ha!!!!!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2