Kogänget surrar vidare 2
Nitis: Du kan skriva upp mig för klädparty ocksåOch angående kårlunch i veckan så är det ju bara i morgon Tisdag som jag är i skolan denna vecka såvida vi inte ska ha grupparbete på inlämningsuppgiften. Är inga fler lektioner/föreläsningar eftersom har tenta på Lördag så det är fullt ös med tentaplugg hemma som gäller i lugn och ro. Så på onsdag kan jag förmodligen inte alltså. Men det blir väl fler gånger?
Och när det gäller bebis så säger jag som de andra. Passa på att njut du av grabben och så får du låna våra bässar och snusa på när du känner för det
Nu är första inskolningsdagen avklarad och allt gick jätte bra. Alla barnen var ute och lekte förutom 1 kille i samma ålder som fick vara inne. Så gör de tydligen alltid första dagarna vid inskolningen så barnet får hinna bekanta sig med en fröken och lokalen innan det dags för anstormningen av de andra barnen. Det är 15 barn på 3 personal på Elli´s avdelning.
Eleonora undersökte alla rummen direkt och alla leksakerna. Gick sååå bra! Brydde sig som vanligt inte så mkt om mig. Trodde dock att hon skulle bli sur när vi skulle gå hem efter 1,5h men hon accepterade det och sa "Då" (hej då) och vinkade/gick till grinden.
I morgon ska farmorn gå dit med henne eftersom jag är på föreläsning men resten av veckan får jag ta eftersom inga lektioner då.
Det fungerade kanonbra att sedan ha henne mellan 13-17 på dagiset. De hade inga invändningar vilket ju var bra