Sommar mamma kläder?
Jag har bara lindex där jag bor, jo ett hm också men de har slutat med mammakläder, när jag var där sist ( kanske en månad sen ) hade de bara byxor och nån kjol, var sjutton hittar man mamma sommarkläder
Jag har bara lindex där jag bor, jo ett hm också men de har slutat med mammakläder, när jag var där sist ( kanske en månad sen ) hade de bara byxor och nån kjol, var sjutton hittar man mamma sommarkläder
Jag tycker Kapp Ahl har endel fint, hoppas det inte ligger alldeles förlångt bort.
Det ärinte lätt, jag bor i Göteborg och hittar knappt här
Ja, vart finns det fina sommar mamma kläder.???
Någon mer??
Kappahl hade bara mörka långbyxor när jag var där, Jag vet inte om det är så överallt men där jag bor hade de bara byxor
Min väninna hade samma problem, men hon fick tag i en hel del snygga kläder på auktion,Tradera men det är ju då begangnat och det passar ju inte alla, men det är ett tips.
Jag har köpt linnen i valiga modeller men i större storlek vilket funkar bra. Kjolar har jag också köpt i vanliga modeller på Lindex. Dom har en modell som det endast är ett smalt resår i upptill vilket är suveränt. Jag har köpt i tre olika färger;)Byxor och shorts är det däremot värre att hitta. Men jag vet att det finns linnebyxor med resår i som man kan köpa i eventuell större storlek. Sen finns ju som tidigare har skrivit-auktioner och olika nätbutiker.
Lycka till med shoppandet!
kolla olika sidor på nätet annars, finns massor med fina somriga mammakläder.
googla på mammakläder så kommer du få massor med träffar och de allra flesta säljer via nätet.
Här en tråd med massor av sidor.
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m9526245.html
hm rowells..(katalogen har lite mammakläder+ många fina långa linnen i vanliga storlekar...men jag handlar mest på lindex för övrigt!! Finns ju många vanliga linnen man kan ha....