• Mamma Mysig

Sommar mamma kläder?

Jag har bara lindex där jag bor, jo ett hm också men de har slutat med mammakläder, när jag var där sist ( kanske en månad sen ) hade de bara byxor och nån kjol, var sjutton hittar man mamma sommarkläder

• Svar på tråden Sommar mamma kläder?
  • Smilla0608

Jag tycker Kapp Ahl har endel fint, hoppas det inte ligger alldeles förlångt bort.
    Det ärinte lätt, jag bor i Göteborg och hittar knappt här
    Ja, vart finns det fina sommar mamma kläder.???
    Någon mer??

• Mamma Mysig

Kappahl hade bara mörka långbyxor när jag var där, Jag vet inte om det är så överallt men där jag bor hade de bara byxor

• S m u l i s

Min väninna hade samma problem, men hon fick tag i en hel del snygga kläder på auktion,Tradera men det är ju då begangnat och det passar ju inte alla, men det är ett tips.

• Linda MI

Jag har köpt linnen i valiga modeller men i större storlek vilket funkar bra. Kjolar har jag också köpt i vanliga modeller på Lindex. Dom har en modell som det endast är ett smalt resår i upptill vilket är suveränt. Jag har köpt i tre olika färger;)Byxor och shorts är det däremot värre att hitta. Men jag vet att det finns linnebyxor med resår i som man kan köpa i eventuell större storlek. Sen finns ju som tidigare har skrivit-auktioner och olika nätbutiker.

Lycka till med shoppandet!

• Mjao

kolla olika sidor på nätet annars, finns massor med fina somriga mammakläder.

googla på mammakläder så kommer du få massor med träffar och de allra flesta säljer via nätet.

• heartgirl

hm rowells..(katalogen har lite mammakläder+ många fina långa linnen i vanliga storlekar...men jag handlar mest på lindex för övrigt!! Finns ju många vanliga linnen man kan ha....

Svar på tråden Sommar mamma kläder?