• Svar på tråden Se denna välformulerade förklaring
  • sarabengtsson

Visste är den fin. Man skulle vilja visa den för folk som inte förstår sig på vad man egentligen går igenom.

• Cesselina

Helt underbart bildspel. Man skulle verkligen vilja visa den för anhöriga och kompisar. Tårarna är ostoppbara när man ser detta.

• Saselana

Verkligen jättefint. Sitter på jobbet och gråter...

• Nimbuz

Jätte fint! Jag blev riktigt berörd.

• C81

Jag grät floder! Vet inte om jag ínte kan få barn men kan verkligen förstå kvinnor i den sitsen!!!

Jag fick en infektion i samband med abort så jag kanske int kan få barn.

• Teälskare

Jag gråter varje gång jag ser den det är så otroligt fin...

• Snoopy1974

Älskar den...
    Säger allt om barnlöshet tycker jag.

Är det nån av er som har gjort arbetet med att skriva ner den???
    Skulle vilja ge den till släkt och vänner som en dikt för att de lättare ska förstå vår situation.
    Har själv inte orkat än att skriva ner den - Snoopy é lat

• Betty2

Snoopy1974: Jag är oxå lat så jag skickade länken i mail till släkt o vänner i stället. (Hoppas de kollade på den, fick inte särskilt mycket reaktioner tyvärr...)

• Snoopy1974

Det går ju i och för sig, men nu är det så att dom vet inte om vårt problem, så det känns enormt stort att skicka en länk.
    Våra föräldrar är inte så hitech heller så jag tror inte de skulle fatta att det hade kommit ett mail

• Betty2

Snoopy: Ja då är det ju förstås en annan sak. Jag mailade bara länken till de som visste om att vi håller på med IVF-försök. (Och som sagt vet jag inte om det var ett bra sätt eftersom jag bara fick svar/kommentar från en person tror jag.) Lycka till med berättandet.

• Snoopy1974

Betty2: Tackar Kan få allt stöd som finns för jag tror det konner att tas emot med tårfyllda ögon.

• Angelheart

oj, den va fin , den länken!!

• Harper

Håller med alla andra om att den är väldigt bra gjord och rörande...

• född78

Tack snäll du för denna filmen..........

Svar på tråden Se denna välformulerade förklaring