• Nallemajatjejen

ikea kökskampanj

ikea bukar ju ha kökskampanjer titt som tätt där man typ får 1000 kr att handla för om man köper kök för 10 000. Nu ska vi kanske köpa kök och då står det naturligtvis inget om kökskampanj. Någon som har koll på hur ofta de brukar ha det?

Att bli mamma är livets största gåva!
  • Svar på tråden ikea kökskampanj
  • Sunflower

Ring och hör med ditt varuhus, eller kolla på deras hemsida (det brukar stå där)

Tror att det är ett par gånger om året eller så, som de brukar ha sina kökskampanjer.

• Lady Namárië

Den slutade 31 maj, har jag för mig. Vi missade den precis. De brukar väl ha en gång om året?

You can't take the sky from me.
  • Sunflower

Vi köpte IKEAkök förra året, på hösten... och då var det kampanj...

• Lady Namárië
    Sunflower skrev 2006-06-30 16:46:59 följande:
    Vi köpte IKEAkök förra året, på hösten... och då var det kampanj...
    Är det sant? Åh, vad bra om de har kampanj i höst också, så slipper vi vänta till sist med köket!
    You can't take the sky from me.
  • Nallemajatjejen

vi ska renovera i augusti om vi renoverar räknas det som höst eller? annars kanske vi ska vänta tills vi flyttat in. Det kan ju faktiskt vara värt att vänta en månad för 5000 kr

• Saga å Filippa

Vi köpte kök nu och fick det levererat i måndags...kampanjen tog slut den 28 maj, vi köpte den 26 maj...på håret m a o .

• Tildamamman

Om jag minns rätt bruakr de köra kampanjen under vinterhalvåret... Då det är lågsäsong för köksrenovering.

Även vi beställde kök ett par dagar innan kampanjen slutade nu i maj...

• Lilah

Jag var på IKEA Kalmar i onsdags när de öppnade och frågade då när de ska ha Köksveckor nästa gång och det börjar i v.38 enligt henne!

Vet inte hur länge det håller på men det brukar ju vara nån/några månader iaf. Har oxå för mig att alla IKEA varuhus har dessa kampanjer samtidigt!

• Nallemajatjejen

usch vad synd att det inte var vecka 36 eller nått. 38 känns så jättelångt bort.

• Lilah

jo fast nallemaja 36-38 är ju bara två veckor...?!

Man kan ju ha gjort klart allting innan så att det bara är att beställa på måndagen och hoppas att man kan få grejerna snabbt! Och har man då förberett så mycket det går hemma så går det rätt kvickt sen!

• Nallemajatjejen

tråkigt bara att vi ska ha stort kalas den i mitten av augusti - hade varit kul om köket var klart då men men... det kan vara värt att vänta på för vist är det så att det alltid är att man får 1000 kr per 10 000 eller?

• Lilah

det förstås, då vill man ju ha det klart!

jo sist var det 1000 för varje 10.000

Svar på tråden ikea kökskampanj