När börja använda sulky?
Skojar ni?! Så tidigt ska man inte ha barn i sulky. De ska ju inte ens vändas framåt innan de är ett år!
Vår son är drygt ett år och har ingen sulky än. Runt året tror jag att de flesta brukar börja använda sulkyn.
Skojar ni?! Så tidigt ska man inte ha barn i sulky. De ska ju inte ens vändas framåt innan de är ett år!
Vår son är drygt ett år och har ingen sulky än. Runt året tror jag att de flesta brukar börja använda sulkyn.
fiolen - ditt barn är med största sannolikhet inte redo för en sulky. Det blir för påfrestande för ryggen. Vad är det för fel på sittdelen i vagnen? Man kan bulla upp med kuddar också.
Zaria - jo men om han sitter i sittdelen så räcker ju det.
Visst är det bekvämt med en sulky (tror jag), men ditt barn fiolen är helt enkelt för litet!
Inte bara för ryggen, de ska inte vändas framåt så tidigt heller!
fiolen -det beror ju på hur korta utflykter. Om det bara är transport mellan bil och strand kan jag väl tänka mig att det inte är så farligt. Men risken är ju att det blir mer än så, eftersom det som sagt är bekvämt.
Men som sagt: du frågade och jag svarade. Jag skulle aldrig ha en sulky till en så liten bebis!