RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Jag har en liknande den här www.tradera.com/auction/aid_30221848 i orginalkartong! Inte exakt likadan, men ändå. Någon som vet om man kan få tag på såna "kort" man satte i? De saknas nämligen. Skulle vara kul att ha :D
Jag har en liknande den här www.tradera.com/auction/aid_30221848 i orginalkartong! Inte exakt likadan, men ändå. Någon som vet om man kan få tag på såna "kort" man satte i? De saknas nämligen. Skulle vara kul att ha :D
Åh! Fy fasen vad fin den var! Du har inga planer på att sälja den?
Titta vad vi hittade på stan i förrgår när vi var ute och gick:
... tyvärr tillhörde den Auktionshallen som låg intill Hade gärna tagit med mig den hem annars. Kolla det tuffa draperiet på sufletten!
Har precis varit in på www.unibarn.se och beställt en massa retroprylar, två halklappar i 70-talstyg och en heldräkt i samma stil bl.a. Ett hett tips för den som inte visste om den sidan! Är kääär!
Fasen vilken cool! Dock inte så funktionell kanske? När barnen är så pass stora att de kan använda den där är det väl en BMX och TV-spel som gäller istället för någon gammal trähäst (den såg så hög ut tänkte jag). Man får passa på att ge dem gamla retrogrejer medan de är så små att de inte vet annat
Oj, glömde länken :P
http://www.blocket.se/vi/8484211.htm?ca=7_s
Ang. den här hästen...
307 spänn nu och då är det ändå drygt 20 timmar kvar! Det är ju verkligen helt sjukt!
Herregud vad fina saker! Den röda vagnen i stor modell hade jag gett mycket för! GRR!
Sökte på barnsele på google och den här sidan kom upp: http://www.algonet.se/~wschedin/lennart.html Handlade inte speciellt mycket om just barnselen, men det var lite kul att se alla bilderna...
Ja visst var det häftigt att se! :D Mycket ser man ju har kommit tillbaka, velour/plysh t.ex. Det är jag helt galen i nu! :P
Haha! Ja bildtexterna var kanske lite ... eh ... egna? Men jag kikade mest på bilderna
Hahahaha! Det är ju för köparen ungefär lika givande som att säljaren skulle fota sitt hus om man ska sälja diskmaskinen!
Jag har två såna från när jag var liten (född 82) - en rosa och en blå Inte så superheta kanske, men jättekul att ha ju!