Inlägg från: Lallan |Visa alla inlägg
  • Lallan

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Läste lite i barnvagnstråden som nu är stängd så jag skriver här i stället eftersom alla ändå håller till här med.

Coccos: Bra köp, förstår att du föll för vagnen. Vi använde liggvagnen i tio månader till min son och han är inte liten till storleken. Han sov i vår gamla briovagn sista gånen då han var 18 månader.

Rozwa: Jättefin vagn, min är liknande fast mörkare röd och med rosa blommor på insidan.Glad

• Lallan

En sån hokus pokus stol på bilden med bruna plastsidor och orangegul sits hade jag när jag var liten (född -78). Har haft den till sonen oxå.

• Lallan

Cocos: Jag har ett exakt likadant sett som dig, det vita med blå och gul rand på som min mormor stickat åt mig -78. Bodyn ser dock helt oanvänd ut. Tyvärr är det i så liten storlek att mina pojkar bara hunnit använda dom ett par veckor var, men kul är det!

• Lallan

Frågade min mor om samma sak och hon muttrade bara något om till fint och ta kort på, som sagt bodyn ser oanvänd ut medan mössan och koftan nu har använnts till fyra barn om man då inte räknar in alla mina dockor som fått använda dem med.Glad

Kul är det i alla fall med saker från ens egen barndom! Tror att det är tack vare att jag haft en del som dockkläder som de fortfarande finns kvar.

• Lallan

Gummy: Åhh va fin den röda var, har en liknande liggvagn som är länkad längre ner nånstans på mammas vind från när jag var liten.

• Lallan

kristinah: Bild bild bild, vill ju se bild på vagnen. Tycker jag har väntat länge nog nuGlad

• Lallan

Har lagt in lite bilder på bla en del av mina gamla kläder från -78 i galleriet. Synd att det som finns kvar och är i hyfsat skick oftast är i de minsta storlekarna!

• Lallan

Glömde, letar som en galning efter en stickad kofta i stil med den brunrandiga men i en större storlek (>68), ingen som sett nån till salu eller är duktig på att sticka?Gladstickat av min mormor -78, 1.JPG

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.