Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Ngn som vet ngt om ett barnklädesmärke som hette rackartyg? Jag har ganska mkt bebiskläder därifrån från när jag var liten. Är född -85. Bland annat en superfin dräkt med blöjbyxor och omlotttröja i gult med sälar på rumpan och fram på tröjan..

Jag är också superförtjust i emmaljungas plysch barnvagnar. 80-tal va? så är det ngn som vet ngn sådan till salu är jag mkt intresserad

• Nifelheim

Har också kläder med domuskringlan i kom jag på nu..
    Har massor helcoola kläder från dels när syrran var liten (född -73) och dels från när ja var liten (-85a) men mkt är ju tyvärr väldigt urtvättat eller har tappat formen..många resårer i tex byxor har blivit frasiga, men det kan man ju iofs byta till ny resår.

• Nifelheim

haha det måste ha varit det.. Tussilago t-shirten jag har i mitt bildgalleri är också ganska häftig *tycka*

• Nifelheim

Lallan: en likadan sittvagnsdyna som du har fast i blått hade jag när jag var liten. och så en mörkblå sulky i manchester...*skratt* skitfin tycker jag, den var i kanonskick också men mamma kastade den för ett år sen. *gråta*

• Nifelheim

tror du går in på "min sida" och sen väljer inställningar nere till vänster där finns det fält där du kan välja vad som ska visas och ej

• Nifelheim

kärleksdronken: sparkbyxorna med äpplen (var det va?) var ju hur häftiga som helst.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.