Inlägg från: Cecci78 |Visa alla inlägg
  • Cecci78

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

vilken fin skötväska, det var jag som frågade, fast i den andra tåden om vagnar:)

• Cecci78

jag är också mest intesserad av retro-vagnar, kläder använder jag delvis mina egna till sonen;) det var ju mer unisex på 70-talet. Ny retrovagnståd eller inte? Jag kollar iofs denna tråd emellanåt också.

• Cecci78

ja, Babynett-kläder från Domus har jag också en hel del, de är ju jättefina!

• Cecci78

Kärleksdronken: vilka underbara byxor! Och tröjan med flygplanet på var också jättefin.

• Cecci78

Daara, den skulle jag kunna tänka mig att klä om, gillar inte rutiga tyger som den...

• Cecci78

Daara: aha, skulle nog kunna tänka mig att klä om den för att få en väldigt orginell vagn om inte annat. 500 är väl ett okej pris för den.

• Cecci78

vi har en hokuspokus som min sambo hade när han var liten (född 1977). Den är i brunt trä med orange sits, jättefin:)

• Cecci78

oj, låter häftigt, har du bild på den?

• Cecci78

någon som vet var jag kan få tag på ett sådant där bulligt plasthjärta med texten "rör mig inte" att ha hängandes i vagnen? Jag vet att jag hade ett brunt sådant när jag var liten men jag vet inte var det är och vill såå gärna ha ett

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.