RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
vilken fin skötväska, det var jag som frågade, fast i den andra tåden om vagnar:)
vilken fin skötväska, det var jag som frågade, fast i den andra tåden om vagnar:)
jag är också mest intesserad av retro-vagnar, kläder använder jag delvis mina egna till sonen;) det var ju mer unisex på 70-talet. Ny retrovagnståd eller inte? Jag kollar iofs denna tråd emellanåt också.
Vill ha!!!!!
www.blocket.se/vi/8820437.htm
ja, Babynett-kläder från Domus har jag också en hel del, de är ju jättefina!
Kärleksdronken: vilka underbara byxor! Och tröjan med flygplanet på var också jättefin.
Daara, den skulle jag kunna tänka mig att klä om, gillar inte rutiga tyger som den...
Daara: aha, skulle nog kunna tänka mig att klä om den för att få en väldigt orginell vagn om inte annat. 500 är väl ett okej pris för den.
vi har en hokuspokus som min sambo hade när han var liten (född 1977). Den är i brunt trä med orange sits, jättefin:)
oj, låter häftigt, har du bild på den?
någon som vet var jag kan få tag på ett sådant där bulligt plasthjärta med texten "rör mig inte" att ha hängandes i vagnen? Jag vet att jag hade ett brunt sådant när jag var liten men jag vet inte var det är och vill såå gärna ha ett