Inlägg från: Kärleksdronken |Visa alla inlägg
  • Kärleksdronken

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

bettzen, det var en bra idé, det fixar jag, man kånkar ju på barn hela tiden så att kånka på en rutschkana är väl ingen match (Och billigare än bussgods)

Har noterat att ni som är plusmedlemmar har förmånen att ha så fina smilisar, kanske man skulle ge efter till slut då....

• Kärleksdronken

Coccos, nu tänkte jag skylla på ditt drinkande som vanligt (omodern smilis), men det var visst jag som var fel ute, det var visst ett sängbord...

• Kärleksdronken

Jaha? Så ni plussisar är helt beskyddade från att ens se de gamla skruttarna!?

Om du gör en sån här : - D blir den gul eller turkos då?

• Kärleksdronken

Jaha, men om om du använder dig av den gamla, ser du den gamla då, eller ser alla ut som de nya?

Skulle man kunna säga att de gamla smilisarn nu är retro? Isåfall ska jag då ALDRIG bli plusmedlem

Fetstil kan "ni" tydligen också skriva, det kan inte jag...

Ibland kan det ju vara någon annans fel också (hade jag varit plusmedlem hade jag fetstilat kan)

• Kärleksdronken

Jag har inte drinkat, men jag förstår inte, du talar i gåtor...om jag gör : - D alltså: är den turkos eller gul för er plussisar då? (Å, så oviktigt egentligen, varför bryr jag mig.... )

Annars är det ju ingen mening att vara retro om bara jag ser det själv, hur coolt är det på en skala.....

• Kärleksdronken

Vad bra! Så man kan bli plusmedlem och fortfarande hålla stilen, alltså!

• Kärleksdronken

Nedrans också, pippi-gardinen skulle varit kul i mitt retro-lapptäcke som nästan är klart....Måste jag sprätta upp allt igen.....

• Kärleksdronken

Nifelheim, nä, vad synd! Vi kanske borde starta en hjälplinje för oss stackars drabbade som har blivit av med fina retrosaker. Istället för att skänka pengar får folk ge oss tillbaka våra prylar! (Min mamma gav bort ALLT jag hade när jag var liten, det enda jag har kvar är en folkdräkt från Österrike, vad jag nu ska med den till ?!)

• Kärleksdronken

Ja då förstår jag, hon borde ju ha frågat dig, speciellt när du snart ska ha en liten knodd och kanske behöver/vill ha lite saker!

Hade folkdräkten varit svensk hade ju dottern kunnat ha den på midsommar eller nåt (Malte vill nog inte!) men österikisk av alla länder...Inget fel på Österrike men jag har då aldrig varit där.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.