Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Daara: har ni inga bilder på den vagnen ni redan har klätt om? vore kul att se.

• Nifelheim

Den där stolen är väl ny? De gamla hade sidor i trä ju...Jag hade en med orangegul galonsits och gröna sidor...

• Nifelheim

Var uppe på magasinet hos mamma idag och smög. Skulle egentligen kolla om släktvaggan fanns där eller var hos ngn annan men kollade runt lite också. Hittade en till hokus pokus stol i grönt och gulorange men denna hade plastsidor. Den var efter min syster som är född -73. Man kan undra hur de kommer sig att de köpte en i samma färger fast med träsidor till mig. OCH varför i hela fridens namn de kastat min som var lättare att fräscha upp. (bara o måla om ju) men hennes som var helt sprucken i ratten och i de där rundlarna på handtaget har de sparat.

HIttade också min systers gamla barnvagn. Tyvärr har den stått där det regnat in så den hade äcklat till sig men annars var den ashäftig. STOOORa hjul och så var den typ rutig på utsidan och blommig på insidan *s*

• Nifelheim

Hmm men hjulen var också lite äckliga...vet inte om det bara är på ytan eller så, men ändå uäk...

Nepps ingen bild. finns ju inget riktigt lyse där uppe och orkade inte släpa ner den, den är ju ganska stor.

• Nifelheim

bettzen:en sån har jag ockå....från när jag var liten. nu står den i vardaggsrummet ihoprullad o väntar på en spik o hänga på. tänkte ha den ivanför spjälsängen sen,,, Är din också från när du var liten? Hur gammal är du isf? Vet inte om min var ny när jag var liten eller om min syster hade den först.

• Nifelheim

Mkt möjligt. Syrran är född -73 så då är den säkert från när hon var liten. Jag är ju född -85 så det vore underligt om jag hade fått den ny då när du hade en exakt likadan.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.