Inlägg från: Maerion |Visa alla inlägg
  • Maerion

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Coccos - Ja, det med ja.. Får kanske bli så då, även fast det är så sött med de luddiga påsarna i manchester!
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Maerion

Kärleksdronken - Häftigt!

Själv kom jag på att en sån där blöjväska nog är bra ändå, iaf för mig som alltig slänger ner några lösa blöjor i vanliga väskan och springer ifrån skötväskan.. Så jag fick för mig att sy en igår kväll! Bilder finns under prylar i mitt galleri om ni vill kika!
    ? Mamma till Nora 060425 ?
  • Maerion
    Kärleksdronken - Tack! Neej, tyget är från IKEA, köpte det förra året.. Men jag hade en stuvbit, och när jag kommer på något vill jag sy det direkt!
  • Maerion
    bbb - Vad kul! Det gick ju snabbt att svänga ihop den! Tycker också det låter som en kul idé, lycka till!
  • Maerion
    bettzen - Åh vad jag blir avis! Jag har ju verkligen INGENTING kvar.. Mina kläder blev också ärvda.. Och Åkpåsen! I beige också, PRECIS vad jag vill ha! Min vagn är beige och svart nämligen..
    Hittar någen en sån till salu blir jag hur glad som helst!
  • Maerion
    Amanda - Trodde först att du pratade om en sån åkpåse som jag nämnde och mitt hjärta höll på att stanna
  • Maerion
    Bettzen - Jaa, såg den jag med! Underbar! Jag har ju visserligen en liten tjej, men tyvärr har hon precis vuxit ur den storleken..
  • Maerion
    Coccos - Njee, jag är ute efter en beige, svart eller brun.. Min syrra sa däremot att hon skulle buda på den orangea.. Vet dock inte om hon fick den..
    Någon av er som testat att ta upp hål för sele på de gamla påsarna? Jag har en vild bebis!
  • Maerion
    Coccos - Dressen var ju för övrigt underbar! Att jag lycckades missa den! Vad fick du ge för den?
Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.