RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
www.blocket.se/vi/8672421.htm
titta, vilken fin vagn!
www.blocket.se/vi/8672421.htm
titta, vilken fin vagn!
Är det nån här som bjuder på Barbapapa-byxorna. Jag blev helt såld på dom men har nu gett upp, det bidde lite dyrt, buhu...
www.tradera.com/auction/auction.asp
klassisk leksak
barbie-stövlar
barnvagn i jeanstyg, (överpris!, tycker jag iallefall)
munspel i orange plast
bettzen; ja visst var den fantastiskt ful
dock retro...
Hmmm...inget bud på den heller.............
sonjasmissy; jag har en Emmaljunga från 70-talet, den är kanonbra, det är faktiskt den bästa liggvagn jag haft (annars har vi bara haft nya, moderna)! Superbra fjädring, lättsvängd trots 4 fasta hjul, stadig och rejäl. Och supercool förståss ! (Bild finns i mitt galleri.) Brun manchester låter sååå fint, ja det är nog verkligen bäst att du inte talar om var du sett den
Sen när du har köpt den kanske du vill säga vad det är för butik, om dom har flera gamla fina vagnar? Förresten, vilket pris har dom satt på vagnen? Nyfiken på hur mycket dom tar i en butik, om det är mycket dyrare än privat? (Jag gav 1500 för min, det var nog egentligen prutbart)
www.tradera.com/auction/aid_30557218
(Kanske varit med förut?)
www.tradera.com/auction/aid_30340498
sparbössa till barnen
www.tradera.com/auction/aid_30426144
sittvagn, 70-tal, lite sliten
www.tradera.com/auction/aid_30435281
dockvagn
www.tradera.com/auction/aid_30345229
pop-landskap, ny fast efter 70-tals-orginal
www.tradera.com/auction/aid_30529294
babybody med ogräs på!
www.tradera.com/auction/aid_30375048
tuffa byxor
www.tradera.com/auction/aid_29275951
en smurf! (ok, det finns nya,fräscha!)
bbb; vad fin den vita vagnen var! Blev inspirerad, har en supertråkig brio sitty till dottern, nu ska här målas! Ska försöka hitta nåt retro-tyg så att jag kan gå runt med den vagnen utan att skämmas
Tallbarr; det är nog mycket som blir för dyrt på Tradera...jag vet att folk (iallafall en vad jag vet) köper rea-grejjer typ Pop och sen tjänar pengar på att sälja på Tradera. Det är nog bra att kolla upp lite först! Fast ibland kan man ju hitta unika saker också, dock inte ogräs-bodyn visade det sig....
R mutt; den var superfin, och vilket bra pris!!
www.barnkammaren.nu
en vagn från 70-talet till ganska bra pris i en beg butik, när man kickar på bilden för större så ser det ut som det kommer upp en helt annan vagn?
www.babybyt.com/oneAdd.asp
ingen bild
bbb; ja visst ser det ut att vara en annan vagn (bilden är ju lite mörk) då blir man ju lite nyfiken på vad den andra kan vara för nåt!