Inlägg från: Coccos |Visa alla inlägg
  • Coccos

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Kolla in den röda och gröna dock-sulkyn! Den har ju stänkskärmar och allt. Bara 40 kr. Man önskar ju att den var till riktiga barn... (att sitta i alltså)

• Coccos

Ehum, jo, det gjorde jag.

Här är texten igen:
    "Kolla in den röda och gröna dock-sulkyn! Den har ju stänkskärmar och allt. Bara 40 kr. Man önskar ju att den var till riktiga barn... (att sitta i alltså)"

Och här kommer länken:
    www.blocket.se/vi/8851997.htm

• Coccos

Hon har bytt namn till Svart spets om jag inte minns fel.

• Coccos

faster, håller med. Jag råkar dock ha bilder på vagnarna från sidan eftersom jag mailat med säljaren. Fattar inte varför hon inte lagt in dem...

• Coccos

Hm, borde ha sagt att jag bara fått bilder på sittvagnarna eftersom det är vad jag är ute efter. Annars hade jag såklart kunnat maila bilderna till dig. Men maila henne, hon har säkert fler bilder på den blå vagnen också!

• Coccos

Hej retro-människor! Det visade sig att jag har en retro-grej i min ägo (tror jag): En gammal babybjörn! Den ser helt oanvänd ut (vi har fått den i present) och tyget är superfint tycker jag. Finns att skåda i mitt galleri. Uppochner tyvärr, men men.

• Coccos

Ja visst är den fin! Synd att min rygg går av om jag använder babybjörn. Men vissa saker kan ju bara ligg aoch vara fina.

• Coccos

Bettzen, nu blir man ju väldigt nyfiken på vad den suddiga bilden föreställde eftersom annonsen är borttagen...

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.