RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Men Veladis; du fortsätter väl länka till andra fina vagnar som finns till salu.....hm-hm.....
Men Veladis; du fortsätter väl länka till andra fina vagnar som finns till salu.....hm-hm.....
www.tradera.com/auction/aid_30489517
jacka, fast inte för tjockisar
www.tradera.com/auction/aid_30485141
cool 70talsskjorta
www.tradera.com/auction/aid_30460953
här har dom garderat sig med att plagget är ALLA stilar...
www.tradera.com/auction/aid_30653006
tufft, men dyyyrt!
www.tradera.com/auction/aid_30772179
smurftyg
www.tradera.com/auction/aid_30761531
velourbody
www.tradera.com/auction/aid_30770984
sååå söt 70-talsbody
www.tradera.com/auction/aid_25712590
lampa till barnrummet
www.tradera.com/auction/aid_30464554
70-tals gardin
www.tradera.com/auction/aid_30702174
sött tyg att fodra en vagn med?
www.tradera.com/auction/aid_30756865
oranga leksakstelefoner (stor nostalgi för mig! hade en sån tillsammans med min barndomsbästis som bodde under mig!!)
Barnvagnar!
www.blocket.se/vi/8331631.htm
den här var lite kul, en "ny" vagn, men med lite retro look
www.blocket.se/vi/8289810.htm
har denna varit med förut kanske?
www.blocket.se/vi/8343659.htm
En prickig barnvagn!
Rozwa; å, en orange, sååå coolt!! Det var ju synd att den gick ett sånt öde till mötes...
Mina föräldrar har inte sparat vagnen från min barndom, dom sparade ingenting utan var så "snälla" att dom gav bort allt till andra med yngre barn, snyft... Jag hittade den gula tack vare en länk på den andra retrovagnstråden!
Den var jättefin, din röda vagn! (Och vilket fint namn på din dotter, känns också ganska retro!) Det är ju tur att det är sommar, då kan man ställa några vagnar ute också Ni kanske har en rymlig balkong!...
Men det är ju toppen ju! Då finns det ju inge hejd alls!!
Rozwa; det var en på andra tråden som hade den snilleblixten för ett par veckor sedan, jag fick tillstånd att föra det vidare; jag håller på att försöka motivera Kulturhuset och Värmdömässan med en barnvagnsutställning i kombination med annat! Det vore så kul om det kunde bli verklighet, då kan vi entusiaster samla ihop oss och visa upp våra "älsklingar" (vagnarna, inte kidsen!)!
Det var "jag af" som var inne på samma bana som du, Rozwa!
Annars kan man ju ha en spontan utställning/samling på stor allmän plats arrangerade av oss själva, det vore ju toppenkul!