RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Ja precis.
Haha jahaa jag trodde ni var från österrike eller så men så var det alltså inte? ja då var den ju ännu mindre användninsbar. hihi
Ja precis.
Haha jahaa jag trodde ni var från österrike eller så men så var det alltså inte? ja då var den ju ännu mindre användninsbar. hihi
www.tradera.com/auction/aid_31419407
Weeeee det är ju samma som jag hade. passar de där till spjälsäng?
Jaha är detta dunderklumpen
www.tradera.com/auction/aid_31439388
Det mönstret satt på insidan av min bruna plyschliggvagn jag hade som bebis. Har aldrig vetat vad det var för filurer. Tror vi har ngt påslakan eller en gardin med det på också
Är nog för ung för det där haha. hade ingen aning om att det var dunderklumpen
Dyr men gud så gullig.
www.blocket.se/vi/9014717.htm
Kärleksdronken: det går ju inte för jag får inget lösenord från tradera så jag kan inte buda *gråta största floderna ever*
Nepp inte fel mailaddres och har både haft kontakt med deras kundtjänst och försökt maila dem men INGET händer. jag får inget mail och de vill inte lösa det på ngt annat sätt
Är ju mailadressen som inte funkar o ja får minsann inte komma in på hans mail skit tradera och Skit Spray som gör så ja inte får mina mail
Kämpar och kämpar. Har ringt dem, men vet ni? de VÄGRAR ge mig ett lösenord på tele. Man måste få det via mailen o mig spray mail funkar inte att skicka till verkar de som. *argast* o jag får ju inte regga mitt personnummer på nng annan mailadress nu.
Apropå att göra hål i åkpåsar för selen. Jag har fått en mörkblå manchester åkpåse med teddy foder och den är det gjort hål i för selen som hon hade. (en vanlig nyare sele) hon har helt enkelt sytt stora knapphål på maskin rakt igenom lagren och sen skurit upp i mitten. Förstår du? Går säkert att bara skära upp eftersom det är på baksidan och inte syns så väl.
coccos: den där röda är ju nästan xakt likadan som min röda dockvagn och den är då 70-tal iaf *skratt*