Inlägg från: bettzen |Visa alla inlägg
  • bettzen

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

kärleksdronken: jag har mejlat henne om de vita hjulen och hon skrev att de svarta är till dockvagn.

Hon ville dock ha bud på de vita hjulen så vi får väl se...SKulle annars passa min sulky....

• bettzen

men coccos: jag tycker gott du kan unna dig en sån där dockvagn! Påminner ju om liggvagnen du har!! Jättefin ser den ut!

• bettzen

coccos: äh, får du grejer på köpet så sälj dem vidare? Jag tolkar annonsen så att det är allt för 200. Eller skänk bort de andra grejorna om du behöver utrymmet!

• bettzen

kärleksdronken: å låter jättefint med lapptäcke! har du någon bild på det halvfärdigt? vad är det för tyg du hittat?

• bettzen

kärleksdronken: wow, det där blir ju kanonfint!!! Bollar är ju kul också, såna hade mina föräldrar när de gifte sig på 70-talet, hela släkten hade bollar i olika färger som de hängde på en slöjdad gren...ja, fint och absolut 70-tal!!

• bettzen

R Mutt: jadu, delikat problem det där:) Själv gillar jag Emmaljunga och Brio och tycker det är svårt att riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag tycker det. Hur är de i skicket då? Tänk på vad du gillar för färger och plussa ihop med skicket och körkänslan så hittar du nog ditt svar. Alla retrovagnar har ju sitt egna värde på nåt sätt, det har vi ju sett att det kan variera ganska mycket för liknande vagnar men kanske mycket beroende av skick. Var har du hittat vagnarna om man får vara lite nyfiken? ;)

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.