• Mamma Mysig

Jehovas Vittnen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jehovas Vittnen
  • Sallisen

Jag är med, gillar det och vill aldrig leva på något annat vis. Jag är fullt övertygad om att jag har hittat rätt i livet!

• anezka

Folk får väll tro på vad de vill, dum omröstning. bara dom låter mej vara ifred

• Nyfiken gul

är väl påläst...

är uppvuxen JV o totalt övertygad om att det är rätt tro och rätt sätt att leva på ...

• cader

Jag hade en pojkvän som varit med, Men han gick ur då hans syster blev utesluten pågrund av att en gift MAN i försmlingen gjorde henne gravid. HAN blev inte utesluten. Snaka om skönsdiskriminering. Jag skulle aldrig gå med...fast jag är väl insatt

• hajz

blev superkär i en kille på gymnasiet o fick en chock när det kröp fram att han var jehovas. han däremot tyckte jag skulle gå med o berättade massor men märkte rätt fort att det inte var något för mej. vi är dock kompisar än idag o det är inget fel på honom så. i julas fick jag tom honom att köpa lite julklappar så det kanske ter sej Flört

• Mamma Mysig
    cader skrev 2006-07-01 13:25:03 följande:
    Jag hade en pojkvän som varit med, Men han gick ur då hans syster blev utesluten pågrund av att en gift MAN i försmlingen gjorde henne gravid. HAN blev inte utesluten. Snaka om skönsdiskriminering. Jag skulle aldrig gå med...fast jag är väl insatt
    Chockad
  • Sallisen

cader

HAN kanske ångrade sitt handlingssätt, men inte HON.

Vi har en kompis som var gift och som var otrogen EN gång men ångrade sig på en gång och bekände både till sin fru och inför de äldste. Han gjorde aldrig om det och blev därmed inte utesluten.

Man blir inte automatiskt utesluten om man gjort fel, ångrar man sig och visar det så kan stanna i församlingen.

• Taggtroden

Fanns inget alternativ till mig. Jag är väl påläst, men tycker inget speciellt om dem. Dock tycker jag inte att det var en dum omröstning för det.

• preciousgirl

En person som är med o tycker det är bra...
    Gissar på att denne är TS, eller?

(¯`°?.¸ ღ Jag älskar mina underbara gossar! ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Jehovas Vittnen