Royal-kondomen
Någon som testat den och tycker den är annorlunda / bättre / skönare eller är den som alla andra kondomer?
Någon som testat den och tycker den är annorlunda / bättre / skönare eller är den som alla andra kondomer?
puffar
Royal-kondomen ,,haha,, det låter så kungligt
Har aldrig ens hört att det finns en sån...
Jodå jag har hört omden. Hallå Rosen vad ingår egentligen i din svartabox... Fast nä jag har varken hållt i ngn eller kännt någon... Säkert samma lika som resten bara dyrare.
Royal – The King of Condoms
Nu kommer äntligen Royal – kondomen som har en ny och helt revolutionerande design. Den spiralformade toppen hjälper till att stimulera hans och hennes mest känsliga områden och förhöjer på så sätt njutningen avsevärt för båda parter.
Royal är mer än en kondom. Med sin säregna utformning och känsla maximerar den njutningen för båda parter och kan med fördel användas som ett sextillbehör lika väl som ett preventivmedel. En vanlig fördom är att kondom skulle vara obekvämt och förta en del av känslan. Nya Royal är istället njutning för båda.
– Den här kondomen fungerar inte bara som ett säkert skydd mot oönskade graviditeter och könssjukdomar, utan skapar även en ytterligare dimension i sexlivet med sin speciella utformning, säger Carl Osvald, marknadschef på RFSU AB.
Royal lovordas över hela världen och såväl kvinnor som män vittnar om hur den revolutionerat deras sexliv. Kondomen har på kort tid blivit en internationell storsäljare och erhållit toppbetyg i en lång rad internationella magasin, bland annat fick den 10 av 10 möjliga poäng i amerikanska Maxim och Cosmopolitan.
Jag tycker toppen ser konstig ut jag
mmm håller med... den är ju liksom vidare än resten.. fast det är ju själva toppen som ska göra susen som jag förstår det
aha,, där ser man TS,,,
Du får og ta dig en shopping tur och bjuda in din partner på en provning av div varianter
Jag har själv inte testat den, äter p-piller och behöver inte kondom men blir lite sugen på att prova om den nu ska vara något extra
Fast man kan ju använda kondom ändå