• Anonym (Kungligt?)

Royal-kondomen

Någon som testat den och tycker den är annorlunda / bättre / skönare eller är den som alla andra kondomer?

• Svar på tråden Royal-kondomen
  • Anonym (Kungligt?)

Ja, klart man kan Menar bara att i mitt fasta förhållande så gör jag inte det, i normala fall. Hmmm.. det där lät ju konstigt.. som att jag hade ett fast förhållande och andra lösa förhållanden haha. Jag har bara ett. Ett fast

• Majloo

Vi fick en med sambons King-tidning.. som vi såklart testade igår.. Dock förstod jag inte alls det "underbara" med den. Den snäckformade toppen blev mest sladdrig och konstig efter ett par juck.. inte klämde den åt..

å dessutom så kändes den stelare och hårdare än vanliga hederliga kondomer.. nä.. vi håller oss till de gamla vanliga även i fortsättningen!

• Anonym (Kungligt?)

Ok.. jag fick den också i en KING-tidning på jobbet, smugglade med den hem direkt eftersom jag blev nyfiken. Men då är den kanske inte värd att testa.. :)

• pissypopi

TS: om du har den hemma så är det klart att ni ska testa...!!!

Snart fru Åhlefors
  • Majloo

TS: Klart det är värt att testa ändå.. Den kanske bara passar vissa snoppar ? =)

• Anonym (S)

Hehe jag och min man har varit med i provpanelen för just dessa kondomerna och han var väl inte överförtjust i dom, dom satt bra i roten men var som ica kassar vid ollonet, däremot så leder dom värmen bättre än andra kondomer så kondomkänslan försvann lite för min del, jag tyckte dom va helt ok men de va väl just för det, min man va inte lika impad och det förstår jag

• Anonym (Kungligt?)

Ja jag ska nog testa, kan hända att min pojkvän har en royal-snorre som den passar perfekt på

• Anonym (Kungligt?)

Men vad ska själva idén vara med att den är så stor upptill? Jag fattar inte...
    Jaja, det är väl bara att prova.

• Anonym (S)

Nä jag fattade inte heller iden med det hela.
    Du får helt enkelt testa

• Marsipan

Jag tycker att den ser ut som en mjukglass..

• Anonym (Kungligt?)

Nä, min pojkvän är bortrest, kommer hem i veckan så vi får väl se om det blir tillfälle att testa den då

Svar på tråden Royal-kondomen