Inlägg från: Helenasojörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasojörgens

Ni som fått cytotec....långt och lite äckligt...

Jag fick med mig 4 tabletter i tisdags! 6 st alvedon o 2 voltaren. Sen hade ja massa hemma!!!! Trodde ja va i vecka 11 men fostret dog i vecka 8... Jag va lite öppen från livmoderhalsen så d va på gång. Började blöda 2 Tim efter jag tid dom. Blödde jätte mycket o massa klumpar. Aldrig sett så stora klumpar usch:( hoppas allt e ute... Ska dit på tisdag.. Så ingen skräckhistoria hos mig heller än.... Gått bra dessa dagar.... Hjälper med voltaren. Värken blir mindre då! Men verkar vara så här i tråden att många som fått tabletterna o kommer tillbaka. På återbesök men har ändå lite rester kvar. Jag gillar inte dessa tabletter men d va d valet jag tog i tisdags. För antingen va d o vänta hemma. O sen komma tillbaka o skrapas men jag klarar inte d:( Hur många tabletter fick ni??? Jag fick 4! O sen va livmoderhalsen öppen lite redan

• Helenasojörgens

Återbesök idag o d fanns förtjockad slemhinna kvar i livmodern men jag vägrade fler tabletter så hon sa att ja ska vänta in mensen o se att d kommer ut med mensen d trodde hon o att mensen e normal o inte riklig.... O slutar efter 5-7 dar

Svar på tråden Ni som fått cytotec....långt och lite äckligt...