• BlygTjej

Bikini eller badlinne för stora bröst och mage?

HJÄLP MIG! Måste hitta något att bada i, när det är så här fint väder klarar man sig inte uppe på land

Är stor överallt och vill såklart ha något som döljer hela paketet Funderar lite på badlinne så slipper man ju visa magen. Några tips på vart man kan hitta det? Bor på ett litet ställe där det inte finns några såna affärer. Kanske på Internet någonstans?

• Svar på tråden Bikini eller badlinne för stora bröst och mage?
  • BlygTjej

Hittade ingenting där Får väl åka till Kapp Ahl ikväll...

• Galatea

jag köpte ett badlinne på Ellos...fungerar jättebra, täcker inte riktigt över hela magen men nästan ! Till underdel använder jag mina vanliga bikinitrosor.

• BlygTjej

Galatea: När köpte du det? För nu finns det ingenting där..

• Galatea

Jag köpte det i början av juni...
    Ett svart med stora blommor i brunt, ljusbrunt och beige.

• BlygTjej

Galatea: Okej, verkar inte finnas något på hemsidan. Du får gärna kika och se om du hittar det

• Malin1976

På Lindex höpte jag som ett "badskynke" som man knyter som en kort kjol runt rumpan och det partiet. Det gillade jag, turkost! Fanns nog i annan färg också...

• miss maple

Oj då va bra länken funkade-not.
    Vad konstigt

• miss maple

Här är artikelnumret på badlinnet på ellos: 212-6262.
    Det funkar iaf.

• BlygTjej

miss maple: Det var snyggt men fanns inte i min storlek..

Skimra: Ska kolla länken, tack!

• Glimmerfall

Mamma hade en tysk katalog jag tittade i där dom oxå hade jättesnygga baddräkter i stora storlekar som även var formande för mage och bröst.

Ska ta reda på vad det var för några och om dom har någon hemsida.

~*~ Lycka är bara smärtlindring ~*~
  • BlygTjej

Skimra: Fanns ju en del där, frågan är om det är värt pengarna. Är gravid i v13, men tror inte jag kommer växa så mycket innan jag behöver badkläderna (Om 3 veckor).

Vad tror ni?

• BlygTjej

Skimra: Då var nog den andra länken bättre, fanns mer badlinnen där. Men tack iaf

Svar på tråden Bikini eller badlinne för stora bröst och mage?