• Busshia

Trött o illamående

Är ev. i 7 v..
    Mår illa nästan hela dagen o när jag ätit, när jag kan det så kräks jag väldigt lätt..
    Är också jättetrött o sover mkt o lätt.. Ngt man kan göra??? o jag har svårt för att jobba.. skulle börjat idag efter semestern men det gick inte...

• Svar på tråden Trött o illamående
  • Busshia

Tack så mkt....
    Åksjuketabletter tog jag nu när vi var iväg men det hjälpte inte.. Testa igen kanske men då blir jag ju ännu tröttare.. o så måste jag ju köra 3 mil till jobbet.... Snyft....

• Busshia

Åh vad snällt, jaa gör det....:)

• Busshia

Nä det e inget roligt o igår kräktes jag typ hela tiden.... Idag har jag fått i mig några knäckemackor... Ska till Mödravården på tis o får se vad hon säger.. "spännande" o se om jag kan jobba på mån.. börjar 5.35 så bara det mår man illa av.....

• Busshia

Gud så skönt för dig.... Försökte jobba idag men gick bara två timmar.. bara kräktes...
    Går du hos mödravården o sen har en läkare sidan om...??

• Busshia

japps. Det e ju så.... orkar inte göra mkt alls o ibland förstår de men när de är trötta själva så blir de irriterade oxå ju, o det kan man förstå... men sen har jag ju inte själv bestämt att jag ska vara så trött... Blev så trött efter ngn timme på jobbet imorse så jag visste inte vart jag skulle ta vägen... Fy säger jag bara.....

Svar på tråden Trött o illamående