Inlägg från: Smilisen |Visa alla inlägg
  • Smilisen

hur ont gör intimpiercing?

jag har gjort båda bröstvårtorna o jag kan säga att det gör f*n ondare än o föda barn utan bedövning (vilket jag med gjort) men smärtan går över på en sekund o vill man verkligen ha det så e det värt det

• Smilisen

äh, jag gjorde båda två på en gång, skrek rakt ut o ville nog döda min piercare (kände henne privat) men nu e jag så stolt så...(har bara en kvar, o det var ändå nästan fem år sen) har en hel del kompisar sdom tagit "där nere" o dom har sagt att de inte e så farligt, värst att kissa efteråt efter som det svider lite

• Smilisen

lisapunktse: nej det va inga problem, tog ur dom under tiden jag var gravid så hålen växte igen lite men visst kom det droppar ur dom extra två hålen men inte så att det sprutade..... i klitoris får man inte ta, man har alldeles för mycket nerver där men man kan ta i klitoriskappan, det e jättesnyggt o sen blir man ju stimulerad med..... hade en kompis som inte kunde åka tunnelbana för att det vibrerade för mycket så hon fick orgasm varje gång... haha.... kanske vore nåt för mej som jobbar på tåg, snacka om o va glad o jobba.... *ler*

Svar på tråden hur ont gör intimpiercing?