9 månader sedan p-stavarna togs ut :-(
och ingenting händer. Vart är min mens? Varför blir jag inte gravid? Detta är sååå jobbigt! Någon som är i samma situation som mig, som har avslutat något preventivmedel för att sedan helt bli av med mensen?
och ingenting händer. Vart är min mens? Varför blir jag inte gravid? Detta är sååå jobbigt! Någon som är i samma situation som mig, som har avslutat något preventivmedel för att sedan helt bli av med mensen?
jag var i samma situation ett tag. men försök lite till så kommer du att bli gravid så småningom . min kompis försökte i 5 år och han äntligen fått en liten flicka.
Har en kompis som plockade ut sina p stavar för några år sedan.I dag har hon svårt att bli med barn pga dom.I dag sa hon att dom sätter in 3 p stavar...hon hade 6....
Jag hade EN stav. Fick dock mensen direkt efter (och hade mens under hela tiden jag hade staven).
Vet dock inte om ägglossningen kom igång direkt även om mensen kom.
Tycker iaf synd om min kompis som när hon satte in dom inte blev informerad om riskerna att inte kunna eller ha himmlans svårt att bli med barn.
i vår vänskapskrets är där en tjej som alla gånger fuskat till sig sitt barn i magen o andra som verkligen vill o kämpar blir gravida o får missfall...så orättvis värld!
Jag hade 6 st stavar, blev gravid en månad efter att jag tog ut de. Hann inte få mens innan.. Nu har jag en stav.
Okaj men det har skadat min vän iaf.hade hon visst detta i dag ...så hade hon aldrig satt in dom.
Inga fler med samma typ av problem eller som haft p-stavar och idag är eller har varit gravida?
Jag tog ut min p-stav i oktober-05. Jag har inte blivit gravid ännu. Men det beror dock inte på p-staven. Tyvärr.
Jag blir bara så TRÖTT!!! Om idioterna som satte in stavarna hade öppnat sina käftar och VARNAT för biverkningarna hade jag ALDRIG satt in dem! Nu står man här och bara väntar, väntar, väntar på att få igång ägglossningen så det finns en chans för barn *ledsen*
det där med stavar är nog jätteolika!! min kompis som tog ut stav hade ingen mens när hon hade stav,men blev gravid snabbt när hon tatt ut den!
sen tycker inte jag 9 månader är länge!
Jag hade 6 stavar förut och hade ingen mens under den tiden. När jag tog ut dem så fick jag mens en månad senare. Efter ca 2 år satte jag in 1 p-stav. Jag tog ut den i november förra året. Fick ingen mens och efter 3 månader träffade jag en gynekologläkare och fick tabletter så att jag kunde få igång mensen. Jag fick en liten blödning, och dum som jag var började jag äta exlutena. Nu slutade jag med dem tabletterna i slutet av april och har inte fått någon mens. Ska träffa en läkare den 26:e juli. FY FAN VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG ANVÄNT EN MASSA PREVENTIVMEDEL!!!!!!!!!!!!! *arg som f-n*
Jag hade p- spruta det tog mig 6 månader att få tillbaka mensen.
Men jag blev gravid innan mensen började.... så det ena utesluter inte det andra.
Varför skull edet bero på P-staven att man inte blir gravid efter man tagit ut den?
Jag förstår att du är besviken över att du inte är gravid än, men jag tror inte det är P-stavens fel.
Hoppas att det tar sig snart och att du får din efterlängtade bebis.