Vad har ni för mobilabbonemang??
Skriv vilket abonnemang ni har och hur det fungerar.
Bra/dåligt
Nöjd/missnöjd
Skriv gärna var ni bor oxå.
Skriv vilket abonnemang ni har och hur det fungerar.
Bra/dåligt
Nöjd/missnöjd
Skriv gärna var ni bor oxå.
tre.. i sthlm.. funkar utmärkt..(även utanför stortsädernas gränser, tex i norrland)
ska dock byta till comvic, för många vänner har det och även min sambo.. då blir det billigare..
telia: fungerar alldeles utmärkt!!!
Har kontantkort. Comviq kompis. Funkar perfekt då jag vet precis hur mycket pengar jag kan ringa för samt att jag inte får en saftig räkning i slutet va månaden.
(Vet att du frågade om abonemang, men ett alternativ var ju faktiskt kontantkort, så jag tog mig friheten )
Jag bytte från Vodaphone.. som jag varit väldigt nöjd med i många år, till TRE.
Det ringde nån försäljare därifrån igår.. så jag slog till o bytte!
Får se hur det går.
telenor men nu har jag efter 8 år sagt upp det. dom är inte kloka! sicken kass service och konstant olika bud beroende på vem och när man ringer. Dom ringde bla mig och frågade om jag ville tecka på mitt abb. Nope tack sa jag. Vad hände då? en vecka senare kom FYRA! brev med tack för att jag teckant på,tack för att jag valt deras extra tillägg, tack för att jag bytt till dom och en prislista som jag enligt dom bett om? Dom är inte kloka. Bara säga upp var tydligen komplicerat. jag har fått två skriftliga bekräftelser. satta på två olika datum med en och en halv vecka mellan varav inte ett enda är rätt...
Röstade fel. Har comviq kontant men röstade på comviq mobilab.
Absolut Comviq!
Ringer massor och fick ändå en räkning på bara 99 kronor denna månad Sjukt billigt!
Jag har TRE och är helnöjd!
Vi har det både Mattias och jag och det har gjort att vi har skurit ner på vår telefonkostnad rejält!!
Vi ringer ju gratis till varandra då, och sen använder vi nästan bara mobilerna till att ringa andra samtal också eftersom vi, för det antal minuter vi har i vårt avtal, ringer för 65 öre/samtal.
Innan vi skaffade TRE hade vi en telefonräkning (bara samtalen då, inte abbonemanget) på ungefär 300kr/månaden. Min mobilräkning på runt 1000 kr/månad och han fyllde på sitt kontantkort för 100 kr/månaden.
Med TRE har vi räkningar för ca 500 kronor/månaden. Hemtelefonräkningen kommer väldigt glest eftersom det inte skickas någon räkning förrän vi ringt för 300 kr (tror jag det är). Den kommer med ungefär 3 månaders mellanrum.
Så vi har alltså gått från sammanlagt 1400kr/månad till 600 kr/månaden!!
Täckningen har vi faktiskt inte heller haft problem med... isåfall bara på de ställen där vi hade problem innan också!
Så jag kan inte komma på något dåligt...
Vi bor i nordöstra skåne.
Har nyss bytt till telia från tre och är så nöjd
Tre är verkligen det sämsta abonemang jag haft gud vilken kass service (lång historia)
Telia känns proffsiga och har superbra service bra priser mm Jättenöjd.
Bor i Eskilstuna
hm jag bor i Hjo skaraborg,Västra götaland..... Man kanske ska testa comviq..