Present vid förlossning!
Är det någon som har några bra tips på present till den blivande mamman? Jag funderar på att köpa en present för att överlämna någon gång efter förlossningen men kommer inte på vad det skulle vara.
Tack på förhand!
Är det någon som har några bra tips på present till den blivande mamman? Jag funderar på att köpa en present för att överlämna någon gång efter förlossningen men kommer inte på vad det skulle vara.
Tack på förhand!
Såg detta i en annan tråd för nån dag sen..... har frågat runt bland polare och det är inte många som köpt nån speciell present....... Hur har ni andra gjort?? Min fru gillar inte en massa smycken (!!!!). Vad att göra då?
köp ett klippkort på närmase massage klinik. Det kommer hon att uppskatta när hon går runt med barnet hela dagarna, samt att hon kommer i väg för sig själv en stund. Då tar givetvis du barnet :D
Lysande Fred!! Bästa tipset hittills...... annars är det ju bara en massa ringar och skräp....
Fotmassageapparat.....
Finns som ser ut som små jaccuzis typ....kan nog vara uppskattat när det ammas m.m.
jag har köpt pressent till henne dom två ggn hon har fött och det har blivit ett smycke varje ggn .min pappa som gav mej det tipset för han har gjort det min mamma "varje ggn dom sen har på sej det så blir dom påminnda om vilka underbara barn man har"
Skäms lite, men jag köpte faktiskt ingenting. Men hon (vi) fick ju den absolut bästa presenten ändå. :)
Tycker inte att du ska skämmas. Man är ju två om saken & precis som du säger så får man ju den bästa present man kan få.
Jag funderar nog ändå på att ge henne något, eftersom hon kommer att få jobba rejält innan presenten är framme.