vart köpte ni er badbalja till babyn?
jag har letat så men hittat bara på babyproffsen, en liten för ca 250kr.
vart köpte ni eran?
*hittade en "tvättbalja" kanske för liten men den kosta bara 50kr haha.. men den kan man inte ta.. *
jag har letat så men hittat bara på babyproffsen, en liten för ca 250kr.
vart köpte ni eran?
*hittade en "tvättbalja" kanske för liten men den kosta bara 50kr haha.. men den kan man inte ta.. *
Läste i någon tråd om en tjej som köpt en utan propp men att hennes man borrat upp ett hål i botten som passar till en vanlig diskpropp, smart tyckte jag!
Coop forum och det var ett toalt meningslöst köp. Barnen föredrog badkaret.
IKEA här med (A) :P
IKEA ( men den var vårt onödigaste köp!)
Vi köpte vår (dyra) badbalja på Babyland...Men vi ångar oss lite...Såg att dom sålde på IKEA för 59:- ett par dagar efter...Men vi orkade inte byta...
IKEA köpte vi våran på, men jag tycker inte alls det var ett onödigt köp, använder den alltid, Max älskar den (4Mån)
Ikea, men nu använder jag den som leksakslåda!
ikea, fast har lånat ut den till min syster för länge sedan så vi använder badkaret den här gången och det funkar jätte bra för oss.
ska till ikea idag. någon som vet ifall man kan ha ett sånt ilägg som man lägger bebisen i? lite svårt att beskriva =)
ska köpa på IKEA tycker att 250 kr för en badbalja från baby affären är DYRT IKEA tar bara 69kr och bebben badar lika bra i den.
ja hittade på rusta för 39kr. blå rosa o brun hade de. ja to en blå. kan ha som tvättbalja sen. elelr de är la en tvättbalja rymmer 23 liter. så den passar la bra ett tag. innan man använder badkaret hehe
Om ni har badkar kan ni kanske strunta i baljan. Vi har badat tillsammans med vår dotter sedan navelstumpen läkte. Rättare sagt, min man badade med henne från början, jag fick inte vara med förrän avslaget upphörde. Vi fyller badkaret rejält med lite mer än kroppsvarmt vatten, gärna med havssalt i, sen får hon ligga i famnen eller flyta i våra händer. När man badar tillsammans är det bra att den ena stiger i först och sedan tar emot barnet.