• Jennie med ie

Tror ni på att pojkar framkallar mf mer än flickor ??

Svar på TS: Nej det tror jag inte, mot den kunskap jag har om orsaker till missfall så är det inte alls troligt...

--- Jennie = semesterfirare ---
  • Jennie med ie

Matti2, det är nåt jag inte tänker ta här då det är en hel uppsats.

• Jennie med ie

Och varför känner du dig påhoppad? Jag tror helt enkelt inte på slutsatsen som de kommit fram till och baserar det på de kunskaper jag har om missfall. Skulle det vara ett påhopp?

• Jennie med ie

Anmäl i så fall...

• Jennie med ie
    Kentfan skrev 2006-07-07 15:39:18 följande:
    Jennie: jag håller med Matti. Bara för att vi redan har massa kunskaper om orsaker till missfall betyder väl inte det att man hela tiden kan hitta nya rön??
    Har jag sagt det?

Men utifrån den kunskap JAG har så tror JAG inte på det resultat som kommit fram här.
    Matti2 skrev 2006-07-07 15:33:55 följande:
    Nej, jag skrev i mitt senaste inlägg att jag känner mej inte påhoppad för att ni röstat nej i frågan. Absolut inte!!
    Nej men du könner dig påhoppad av det jag skriver. Varför?
  • Jennie med ie

Ber om ursäkt!!! Jag läste lite av ett annat inlägg och lite av det du skrev till mig, det var inte till mig du skrev det. Ursäkta.

• Jennie med ie
    Matti2 skrev 2006-07-07 15:48:32 följande:
    Jennie: Jag har aldrig känt mej påhoppad av vad du skriver! Jag känner mej påhoppad när du påstår att jag känner mej påhopppad då jag inte känner mej påhoppad Jag är bara intresserad av frågan och undrar varför du, utifrån din kunskap, inte tror på sambandet. En sådan här omröstning genererar ju en massa frågor, som särskilt dom som är intreserade gärna diskuterar.
    Som sagt, jag blandade ihop inläggen.

Kort sagt så motsäger de kunskaper jag har det som läggs fram som resultat här, och så länge jag inte har mer kött på benen och det inte finns mer som tyder på detta samband så tror jag inte på det. Enkelt.
    Men, jag kommer som sagt inte att skriva den där uppsatsen här... Kommer inte att skriva mer ö h t, min motivering får räcka.
  • Jennie med ie

Thanx.

Svar på tråden Tror ni på att pojkar framkallar mf mer än flickor ??