• AvGasRör

jag är superbäst

på att döda trådar, att bli totalignorerad, bli dumförklarad,ställa dumma frågor/svar,jag är så bäst på att vara fel hela jag är ett stort fel, vad är ni bäst på ?

• Svar på tråden jag är superbäst
  • idiblon

Jag är bäst på att vara jag.

• Malin1976

Shot med likör 43 är ju supergott!!!

Varm blåbärssoppa i botten, skikta med en tesked i likör 43 och toppa med vispad grädde. Mmmmm!!!! Sen ska ni åka vasaloppet! Från start till mål och massor av vätskekontroller!

• ucka

Jag har oxå dödat en del .... jag skulle vilja vara lite mer kontroversiell...*hmm* ngn som har ngt tips????

• Crispie

Jag är bäst på att bita av sega råttor svansen... det ska göras med en viss knyck, så smakar dom bäst.  Flört

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • ACKAN
    Malin1976 skrev 2006-07-07 22:13:33 följande:
    Shot med likör 43 är ju supergott!!!Varm blåbärssoppa i botten, skikta med en tesked i likör 43 och toppa med vispad grädde. Mmmmm!!!! Sen ska ni åka vasaloppet! Från start till mål och massor av vätskekontroller!
    MMmmm fan att min är slut Brukar ta varm nyponsoppa också mumma det också
    Tar dagen som den kommer...
  • Malin1976

Just det.... Jag är bäst på att reta upp föräldrar som har sina barn på förskolan när de är lediga/shoppar/går till frissan o.s.v...

• ucka
    Malin1976 skrev 2006-07-07 22:13:33 följande:
    Shot med likör 43 är ju supergott!!!Varm blåbärssoppa i botten, skikta med en tesked i likör 43 och toppa med vispad grädde. Mmmmm!!!! Sen ska ni åka vasaloppet! Från start till mål och massor av vätskekontroller!
    lät ju grymt gott!
  • Malin1976

Ackan: Aha, det måste jag prova! Jag har likören men ingen soppa...

• ACKAN

Hmm illa, ingen kvälls öppen butik i närheten heller?
    Nu får jag nog ta en tripp till Tyskland och inhandla mer 43 känns det som..

mmm

Tar dagen som den kommer...
  • janne j

" När det gäller FL är jag riktigt bra på att provocera och reta upp folk! Även om jag bara säger mina åsikter"

Det hade lika gärna kunnat vara jag som hade skrivit det där

• janne j

förvisso men jag är god tvåa

Svar på tråden jag är superbäst