Inlägg från: Elviraspappa |Visa alla inlägg
  • Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Elviraspappa

blårosen : tycker du det är fel att tatuera sig också ?

• Elviraspappa

Blårosen : varför då tatuera sig ? på skinkan syns det väl inte ? Piercing gör man för sin egen skull , och det är som att gå och ha en ring på fingret eller ha en hals kedja , Det är en besmyckning som inte är beständig . Man kan om man vill och tröttnar ta bort den , Det är ju kört med en tatuering om man tröttnar på den , Det bli väldigt kost samt om man vill ta bort en tatuering ,och det blir aldrig bra , Då är ett Piercing ärr , obetydligt , Men jag är absolut inte Emot Tatuering ska själv rita på mig Du frågade också varför man könsPiercar sig : Jag ska leta ett utrag i från detta med historia ang , piercing , men det finns LÅNGT till baka i tiderna , Tjejer piercar sig där nere , för att det är snyggt och för att det ger en förstärkning i sexet för dom flesta . Man hjälper naturen på vägen . Killar pirecar sig också för samma anledning , och detta med kropps modifikation kommer alltid at finnas . Finns alla former så stort och vanligt det är i dag , trodde man aldrig för 30 år sedan att det skulle bli , idag kan en Bankchef ha en PA ( vet en som har ) eller hon i snabbköpet har en i läppen . dom finns överallt och vi som gillar piercingar , Tycker det är roligt , Men för dom som är motståndare är det bara att beklaga , Men det finns motståndare till allt så det är bara skita i vad folk tycker . man gör det för sin egen skull ! Jag själv har 1 ampallang , 1 i örat funderar på att göra 1 till var tror ni jag vill göra den ?

• Elviraspappa

Gos Mys : vill du ha en sådan så kan jag rekomendera en intim piercing , en i kappan är det lite mer riv i

• Elviraspappa

linda 87 : har du Tribe eller barbarella i närheten ?

• Elviraspappa

linda87 : hehehe ja killen din kommer säkert att bli glad och fördelen med er tjejer som piercar er är läknings tiden . Det går såååååå ruskigt fort , 1- 2 veckor då det inte ömmar längre så är det bara att köra på Ett tips för väldigt lyckat piercing resultat och eftervård är att köpa så ni alltid har Provon hemma helt underbart medel och det enda tänk bara

• Elviraspappa

flex: var har du dina Piercingar ?

• Elviraspappa

Linda87: jag skulle akta mig för en sådan Piercare och gå till ett proffs

• Elviraspappa

Henrik 28 : varför tog du bort dom ? frenum var det jobbig läkningstid på den ?

• Elviraspappa

henrik28: kan tänka mig att den skvavde lite , skavde den inte på dig ? ovanligt att du gjorde just frenum .. första jag har hört ..

Svar på tråden Piercing ! Se hit !