• Pyret3

Piercing ! Se hit !

Navel, tunga, näsvinge, 2 st inre blygdläppar + 10 i öronen

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Jag tog ur min navelpiercing i tid,,,typ 5:e månaden. Fick inga som helst fula märken, utan den var jättefin.
    Sedan satte jag tillbaka den ca 2 månader efter förlossningen, det var lite klurigt . Fick börja med ett tunt örhänge. Skulle nog gjort det direkt efter förlossningen.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3
    getingmidja :  Var sitter en  Tragus?
    ~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

linda87:  Grattis till nya piercingen,,,kul att du blev så nöjd

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Pga jobb,,,,,,kan ni inte "tejpa" dem ??? Det har man ju sett vissa göra. Lite jobbigt att plocka ur och sätta i dem hela tiden.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

3 stycken i naveln låter lite mycket,,,nöjer mej med den jag har där

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Men,,,det är ruskigt snyggt att sätta dit en navelsköld ibland.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

LinaåBullen : Hur funkade det att ha en mellan tummen och fingret ??? Var den inte ivägen ?? Kul grej annars,,,ovanligt

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

cutiee: Det finns ju lite olika intimpiercingar för tjejer,,,men dom läker ganska fort. Inre blygdl. och kappan går nog på 2-3 veckor om man sköter dem väl.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Lobu: Min navelpiercing tog nog 7 månader innan den var läkt. Jättesegt

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Jesssan:

Du är absolut inte för gammal behåll piercingen. Jag är ännu äldre och tänker inte ta ut mina

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

LinaåBullen: Jättefina piercingar. Skulle oxå vilja ha en i den snibben i örat.
    Gör den ont ?

Gjorde en högst upp i brosket för över 20 år sedan och den har krånglat mycket,tills jag kom på att sätta dit en nässkruv.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Zodic:  Blev lite nyfiken,,,vad är en Madison???

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Daim: Jag tog ut min i 5:e månaden,,,satte tillbaka den efter förlossningen. Lite tight var hålet men det gick bra då jag var försiktig. Piercingen är jättefin, helt oförstörd.
    Frågade på en studio hur jag skulle göra, och dom sa att det blir bäst att ta ur den i tid.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Tett82: Jag tyckte inte tungan gjorde direkt ont att göra. Men den är svullen i några dagar sedan, så man får äta lätt flytande mat.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

Zodic:  Är det sidorna av tungan du ska pierca?

~~~~Älskar mina barn~~~~
Svar på tråden Piercing ! Se hit !