Piercing ! Se hit !
Navel, tunga, näsvinge, 2 st inre blygdläppar + 10 i öronen
Navel, tunga, näsvinge, 2 st inre blygdläppar + 10 i öronen
Jag tog ur min navelpiercing i tid,,,typ 5:e månaden. Fick inga som helst fula märken, utan den var jättefin.
Sedan satte jag tillbaka den ca 2 månader efter förlossningen, det var lite klurigt . Fick börja med ett tunt örhänge. Skulle nog gjort det direkt efter förlossningen.
linda87: Vilken intim blir det ?
linda87: Grattis till nya piercingen,,,kul att du blev så nöjd ![]()
Pga jobb,,,,,,kan ni inte "tejpa" dem ??? Det har man ju sett vissa göra. Lite jobbigt att plocka ur och sätta i dem hela tiden.
3 stycken i naveln låter lite mycket,,,nöjer mej med den jag har där ![]()
Men,,,det är ruskigt snyggt att sätta dit en navelsköld ibland.
LinaåBullen : Hur funkade det att ha en mellan tummen och fingret ??? Var den inte ivägen ?? Kul grej annars,,,ovanligt
cutiee: Det finns ju lite olika intimpiercingar för tjejer,,,men dom läker ganska fort. Inre blygdl. och kappan går nog på 2-3 veckor om man sköter dem väl.
Lobu: Min navelpiercing tog nog 7 månader innan den var läkt. Jättesegt ![]()
*Puffar tråden*
Jesssan:
Du är absolut inte för gammal
behåll piercingen. Jag är ännu äldre och tänker inte ta ut mina ![]()
LinaåBullen: Jättefina piercingar. Skulle oxå vilja ha en i den snibben i örat.
Gör den ont ?
Gjorde en högst upp i brosket för över 20 år sedan och den har krånglat mycket,tills jag kom på att sätta dit en nässkruv.
Zodic: Blev lite nyfiken,,,vad är en Madison???
Daim: Jag tog ut min i 5:e månaden,,,satte tillbaka den efter förlossningen. Lite tight var hålet men det gick bra då jag var försiktig. Piercingen är jättefin, helt oförstörd.
Frågade på en studio hur jag skulle göra, och dom sa att det blir bäst att ta ur den i tid.
Tett82: Jag tyckte inte tungan gjorde direkt ont att göra. Men den är svullen i några dagar sedan, så man får äta lätt flytande mat.
Zodic: Är det sidorna av tungan du ska pierca?
*Puff*