Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

Profeten Mohammed!

Sobi3 skrev 2006-07-08 21:02:58 följande:
    VillVälNär blir man vuxen enligt islam beror på 1. När man når pubertiteten 2. Den mentala mognaden. Aisha var mogen båda fysiskt och mentalt när giftermålet fullbordades. Henns kontrakt skrevs när hon var sex år gammal, och giftermålet fullbordades när hon var nio år gammal.
    vadå hade du tillåtit din 6 åriga dotter att gifta sig med en pedofil för att hon var "mogen"? har inte sett en 6 åring med mens eller bröst...
  • Rokka Jill
    Sobi3 skrev 2006-07-09 00:03:32 följande:
    VillVäl"Vad säger dagens islam om äktenskap vid så ung ålder?" Jag svarade på frågan innan VillVäl, att det handlar om att brudparen ska vara mogna båda fyskiskt och mentalt.
    vem testar o kollar upp detta?
  • Rokka Jill
    Sobi3 skrev 2006-07-09 01:00:29 följande:
    Rokka Jill Var skrev jag att 6 åringar blir mogna fyskiskt och mentalt?
    jag kopierar dina ord lite gran....

VillVälNär blir man vuxen enligt islam beror på 1. När man når pubertiteten 2. Den mentala mognaden. Aisha var mogen båda fysiskt och mentalt när giftermålet fullbordades

VillVälNär blir man vuxen enligt islam beror på 1. När man når pubertiteten 2. Den mentala mognaden. Aisha var mogen båda fysiskt och mentalt när giftermålet fullbordades

• Rokka Jill
    Hibasmamma skrev 2006-07-09 01:04:31 följande:
    Sobi3:Att gifta bort en 6-åring och ha sex med en 9-åring. Det tycker jag är sjukt.
    tycker oxå det e sjukt
  • Rokka Jill
    Sobi3 skrev 2006-07-09 01:05:02 följande:
    Hibasmamma Så profeten Saw handlade fel enligt dig?
    straffbart i dagens läge som tur!
  • Rokka Jill
    Sobi3 skrev 2006-07-09 02:04:47 följande:
    bluemountain "snittet på tjejer ligger på 17 och på killar 16. "Det är 15 år när man får rätt att ha sex inte 16-17. Jag föredrar i alla fall att inte komma med egna teorier i sådana frågor, speciellt det inte är straffbart att tex en tjej har sex när hon är 11 år gammal.
    du får ha sex när du vill byxmyndig gäller inte när man får ha sex..
Svar på tråden Profeten Mohammed!