• tezzziz

ont i/under trampdynorna

jag har så ont i trampdynorna kan knappt gå vissa dagar någon sm har några bra råd att ge mot detta?

• Svar på tråden ont i/under trampdynorna
  • tezzziz

mmm jag tänkte oxå att det kunde vara det men mina fötter har inte svullnat så mycket svullnade mer förra grav, men hade aldrig så här ont i trampdynerna då. det är inte så att jag har ont i hela fötterna utan bara under fötterna

• tezzziz

mmm jag försöker att stå på ett ben o byta lite då o då för att orka det jobbigt är om man står i kö eller någon stans där man kan få stå länge o sätta sig ner på marken e ju inte så kul o svårt är det att ta sig upp då men det är väll bara att kämpa på :) men det gör inget om tiden går lite fortare *ler*

• tezzziz

tack för era svar
    man kan ju glädja sig åt att man slutat jobba nu iaf jobbar på dagis så det blir mycket stå o gå på sommaren o jag har haft det väldigt jobbigt nu ett tag näa jag jobbat har behövt sitta masser för jag inte orkar o belasta fötterna så mycket (pinsamt o behöva sitta o belasta de andra man jobbar med att man inte orkar springa efter barnen) men nu har jag semester näsa vecka och fram till jag går på hp som jag blev beviljad halv från början men överklagade och fick hel allt gick på 3 dagar helt otroligt att fk kan vara så snabba o jag blev så glad för deras sista beslut att jagh fick hel hp för när man är hemma kan man vila fötter o allt annat på ett annat sätt en på jobbet.
    vi får kämpa vidare med våra fötter :)

Svar på tråden ont i/under trampdynorna