• lillan76

baby butik

e det nån som vet, en bra billig baby butik i södra skåne????
    kram jag

• Svar på tråden baby butik
  • Binis

Jodå, skåning här, har tyvärr inte kommit så långt att jag börjat handla så jag kan inte ge några tips men jag är också väldigt nyfiken på svar i den här tråden

• Blivande mor

Jag är också intresserad av var man kan handla. Men det är för tidigt för mig ännu också, så jag har tyvärr inga tips.

• PrincessOfIce

Hej!
    Är inte Skåning men jag har sett en jättefin barnbutik med vagnar och allt sånt man kan behöva i Malmö..
    Kommer dock inte ihåg vad den heter eller vad gatan heter som den ligger på..
    Sen bode det ju finnas Babyland lite här och där i de lite större städerna som Malmö, Helsingborg och även Ystad och Lund..
    Det är bara att kolla runt..

• Naia

Har hört av mer rutinerade mammor och barnväntare att passa sig noga för Toys'r'us (finns på Väla strax norr om HBG, 10-40% dyrare på nästan allt än övriga leksaks- och babybutiker), åk istället till Barnens hus (fd Leksaksmagasinet) på Garnisonsgatan 10 (sväng in Väla södra, höger i rondellen, förbi Skoda, vänster sida). De påstår sig vara skånes största leksaks och barntillbehörsaffär... Åkte själv förbi för första gången i lördags men de hade just stängt så jag fick nöja mig med att glo genom rutorna. De säljer uppenbarligen brio och emmaljungas vagnar, förmodligen många fler. Har läst att andra chattare här inte drar sig för att åka 20 mil för att komma till en Barnens-hus-butik, priserna där skulle vara värt det. Vad vet jag? Jag ska smita in och kolla när jag har vägarna förbi.

• Mariiie

Hej!

Jag och min sambo har hittat 2 st Babyproffsen butiker i Malmö. Inte vidare stora kanske, men dom hade ganska mkt. Jag ska själv dit och kolla när de e dax att skaffa hem alla saker. Ska även upp till HBG till Barnens Hus. Där var förr ganska mycket iaf.

Mariiie

Svar på tråden baby butik