någon runt skövde??
hej hej.. bor mitt i skövde.. men min lille älskling har redan dykt upp. han kom i lördas kl 00.10..
kul att de finns fler häromkring
kram från mig o Jonathan
hej hej.. bor mitt i skövde.. men min lille älskling har redan dykt upp. han kom i lördas kl 00.10..
kul att de finns fler häromkring
kram från mig o Jonathan
Tackar
har hittat tillbaka.. vet ej om ja passarin, men min lille kille kom den 25/9 så han e lite drygt en månad..
kanske får man va med i pratet.. bor ju mitt i skövde =)
lycka till med era magar nu..
själv saknar jag min lite..
kanske kan kika dit.. bor mitt emot helensgården =) får se om vi är hemma. killen åker till new york på mpndag o e bort en vecka.. tänkt att ja ska va nere hos mor o far i m-stad.. men kanske kan vi komma till skövde. vore ju skojigt =)
har ni träffats förut o fikat????
Är det några alls osm känner varann??
e de nån mer än ja som har med barn då??
*nyfiken i en strut*
kram
Hmm.. Tyvärr kan ja ej komma denna gång.. Mina gamla vänner vill att ja kommer upp med lillkillen o firar hallowen o hälsar på jobbet. (har flyttat hit pga bebisen) vill så gärna, men ja kanske får gå med er nästa gång om de blir nån mer fika...
hoppas ni får kul...
kram på er
grattis alva
Hoppas ja me kan följa med nästa gång.. =)
vore kul o träffa er =)
kram
nu e ja tillbaka efter en veckas upphåll.. här har de hänt grejer.. måååånga sidor o gå tillbaka o läsa =) hoppas de va kul på fikat. min lille kille har fått kolik.. så här kämpas de på för fullt...
julbord låter väl kul??!!
Tror jag också hänger med på fikat =) tar med min lille kille.. han blir ju 7 veckor idag *stor kille nu* Här i stan har de snöat för fullti förmiddas, emn sen kom solen fram o snön försvann.. men de va allt mysigt o se flingorna.. på tiden nu.. synd bara att de ska va så himla kall *burr*
När har ni bestämt datum o tid nu?? kram på er
ok.. ska försöka dyka upp..