• beebislängtan

Kan en budgivning pågå på kvällstid??

Budgivningen började i fredags, o skulle fortsätta idag måndag. Nu är klockan 15 och mäklaren har inte ringt än..
    Ringde dit, hennes kollega svarade att hon sitter i kundmöte o att de haft massor att göra idag...
    Kan en budgivning bli under kvällstid? Eller kommer vi behöva plågas i ovisshet till imorgon tro????

• Svar på tråden Kan en budgivning pågå på kvällstid??
  • mammamaj

beror väl på om hon fått tag på de övriga intresserade... en mäklare ringde oss vid 9 tiden en kväll! å sa att vi måste skynda oss att buda nu om vi ville vara med... hallå vadå stress!! nä ingen affär där inte!

• tintilar

Budgivningen håller väl i regel endast på under kontorstid. Mäklaren behöver ju sin fritid också. Så i regel pågår budgivningen dagtid och slutar när märklaren går hem för dagen för att sen upptas igen dagen efter. Jättejobbigt jag vet. Man får försöka hålla sig lugn tills nästa dag.

• MSI

mäklare jobbar jämt är mitt intryck. Varit med om budgivningar som börjat kl 8 på morgonen och hållit på till 22 på kvällarna (dessutom ett par dagar i rad).

Måndagar och tisdagar har mäklarna för det mesta som mest att göra då det är då folk hör av sig om de visningar de har varit på under helgen.

• beebislängtan

Hej!
    Hon ringde oss kl 17 igår, höll på fram till 20
    Fortsatte idag.
    ...
    O det slutade med att vi vann budgivningen
    Är sååå glad! Nu ska vi bli husägare !!!

• HelenS

Gattis vi vann också en svettig budgivning i fredags och skrev kontrakt samma kväll! Grattis!

• narie24

jag var med i en budgivning ändå fram till 23 en fredagkväll. Vilket jäkla jobb att vara mäklare ;)

Svar på tråden Kan en budgivning pågå på kvällstid??