Lantlig/Romantisk inredning!
Jag älskar den stilen! kul att ni delar med er av bra sidor man kan kika på!
Jag älskar den stilen! kul att ni delar med er av bra sidor man kan kika på!
puffar lite så denna tråd hålls vid liv
jag har gått och kärat ner mig i gustavianska vita möbler, gud vad dom är fina...blir definitivt såna nästa gång vi köper nya köksmöbler!
Jag letar vita stolsdynor med volang,men hittar inga på nätet.... nån som vet vart man kan hitta det?
jag har tittat i alla dom katalogerna men ingen har vita dynor......
angående spisen så hade du ju kunnat slipa och sen måla den med vit matt färg , tillsätt sån där sand i färgen (anpassad till målning) så blir det nog fint!
hoppas du förstår vad jag menar!
spacecandy:jag är inte sådär jättebra på att sy..och lat för den delen också hoppas på att hitta några att köpa istället...
spacecandy:tack för att du hjälper till att leta!
hehe nej det är inte jag inreda.com verkar inte ha kvar dom där dynorna....trist.
den andra länken du skickade funkade inte.
Samla:vi har en 2:a och en 3:a i Ektorp med klädsel lenåsen manchester ljusbeige. men ska köpa vita överdrag...gillar inte dom här överdragen vi har nu...vill ha vita och sen så drar manchester åt sig så mkt damm o skräp.
Samla:Tack för att du hittade vita stolsdynor med volang till mig! *hoppar och skuttar*
Har beställt 4 st idag, dom skulle skicka dom på måndag!*glad*
Samla: billigast blir nog att måla eran säng vit och sedan kanske sätta en fin sängkappa med något mönster
hittade en länk som tipsar er hur man gör fönster med lantlig o romantisk känsla,
www.tv4.se/byggabo/antligenhemma/309969.html