Inlägg från: jen05 |Visa alla inlägg
  • jen05

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar den stilen! kul att ni delar med er av bra sidor man kan kika på!

• jen05

puffar lite så denna tråd hålls vid liv
    jag har gått och kärat ner mig i gustavianska vita möbler, gud vad dom är fina...blir definitivt såna nästa gång vi köper nya köksmöbler!

• jen05

Jag letar vita stolsdynor med volang,men hittar inga på nätet.... nån som vet vart man kan hitta det?

• jen05

jag har tittat i alla dom katalogerna men ingen har vita dynor......
    angående spisen så hade du ju kunnat slipa och sen måla den med vit matt färg , tillsätt sån där sand i färgen (anpassad till målning) så blir det nog fint!

hoppas du förstår vad jag menar!

• jen05

spacecandy:jag är inte sådär jättebra på att sy..och lat för den delen också hoppas på att hitta några att köpa istället...

• jen05

spacecandy:tack för att du hjälper till att leta!

hehe nej det är inte jag inreda.com verkar inte ha kvar dom där dynorna....trist.

den andra länken du skickade funkade inte.

• jen05

Samla:vi har en 2:a och en 3:a i Ektorp med klädsel lenåsen manchester ljusbeige. men ska köpa vita överdrag...gillar inte dom här överdragen vi har nu...vill ha vita och sen så drar manchester åt sig så mkt damm o skräp.

• jen05

Samla:Tack för att du hittade vita stolsdynor med volang till mig! *hoppar och skuttar*

Har beställt 4 st idag, dom skulle skicka dom på måndag!*glad*

• jen05

Samla: billigast blir nog att måla eran säng vit och sedan kanske sätta en fin sängkappa med något mönster

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!