Inlägg från: Destroijer |Visa alla inlägg
  • Destroijer

Lantlig/Romantisk inredning!

håhå! vilken underbar tråd

• Destroijer

Någon som möjligtvis vet var det finns blåvita krukor billigt?

• Destroijer

Elisia- Älskar den tidningen jag med

• Destroijer

NyfikenRosa- Där finns tre helt underbara inrednings butiker i Lund jag kan tipsa om Glad
    Design Collecition på Bank gatan och en liten mysig butik som ligger mellan Erikshjälpen och mäklarhuset i lund och en butik som ligger vid bytaregränd, Har tyvärr inte namnen på butikern men man kan spendera en smärre förmögenhet där.

• Destroijer

Juliah- Här är en till som i tankarna börjat planera inför julen, jag är på jakt efter Kopparbunkar eller antiksilvervaser, så snuggt att ha hyacinter och tulpaner iGlad

• Destroijer

Var nån som skrev om längtan efter jullpynta.........Harrods i London har precis dragit igång med julhandeln, Motiverigen till den tidiga starten var att kunderna efterfrågat det............ nån från denna tråd kanske? Skrattande

• Destroijer

lilla uv- ja du kan sätta wallis på garderob Glad

• Destroijer

måste tipsa om www.past-times.com
    Besökte deras butiker i england, Mysigt och fattig blev jag.
    Lägger till den länken på "vår" länlsida med

• Destroijer

Rut- låter som en alldeles underbar idé, Ha en skön dag då

• Destroijer

millface- tack du är ju en pärla!!!!!! (Fast det tycker nog inte min man)

Han var och hämtade en bäddsoffa alla 70tal hos sin mormor i helgen mörkbrun träfaner och orange/röd/bruna ränder UACK!!!, Med motivering vi behöver ju en bäddsoffa.... MÄN!!

finns varken färg eller nytt tyg som kan rädda den soffan

• Destroijer

Muppet- ursäkta men varför ha en spegel alls om du nu ska måla den?

• Destroijer

Till er som har vägarna förbi Lund, så ligger där en jätteliten söt butik på Stora Södergatan 27 som heter Lovisa. Finns mycket fint där i vitt och naturfärgat

• Destroijer

Samla- Jag tycker nästan det är synd att måla den vit. En dyna gjord av trasmatta ser jag framför mig om den stått i mitt hus

Men smaken är som baken och tur är det.

• Destroijer

Elisia- Vi satte nytt kakel utanpå det gamla, har hållt bra i 7 år nu

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!