Lantlig/Romantisk inredning!
håhå! vilken underbar tråd
håhå! vilken underbar tråd
Någon som möjligtvis vet var det finns blåvita krukor billigt?
Elisia- Älskar den tidningen jag med
NyfikenRosa- Där finns tre helt underbara inrednings butiker i Lund jag kan tipsa om
Design Collecition på Bank gatan och en liten mysig butik som ligger mellan Erikshjälpen och mäklarhuset i lund och en butik som ligger vid bytaregränd, Har tyvärr inte namnen på butikern men man kan spendera en smärre förmögenhet där.
Juliah- Här är en till som i tankarna börjat planera inför julen, jag är på jakt efter Kopparbunkar eller antiksilvervaser, så snuggt att ha hyacinter och tulpaner i
Var nån som skrev om längtan efter jullpynta.........Harrods i London har precis dragit igång med julhandeln, Motiverigen till den tidiga starten var att kunderna efterfrågat det............ nån från denna tråd kanske?
lilla uv- ja du kan sätta wallis på garderob
måste tipsa om www.past-times.com
Besökte deras butiker i england, Mysigt och fattig blev jag.
Lägger till den länken på "vår" länlsida med
Rut- låter som en alldeles underbar idé, Ha en skön dag då
millface- tack du är ju en pärla!!!!!! (Fast det tycker nog inte min man)
Han var och hämtade en bäddsoffa alla 70tal hos sin mormor i helgen mörkbrun träfaner och orange/röd/bruna ränder UACK!!!, Med motivering vi behöver ju en bäddsoffa.... MÄN!!
finns varken färg eller nytt tyg som kan rädda den soffan
Muppet- ursäkta men varför ha en spegel alls om du nu ska måla den?
Till er som har vägarna förbi Lund, så ligger där en jätteliten söt butik på Stora Södergatan 27 som heter Lovisa. Finns mycket fint där i vitt och naturfärgat
Samla- Jag tycker nästan det är synd att måla den vit. En dyna gjord av trasmatta ser jag framför mig om den stått i mitt hus
Men smaken är som baken och tur är det.
Elisia- Vi satte nytt kakel utanpå det gamla, har hållt bra i 7 år nu